Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2022 06 19, 15:02

Kuršių marių uosteliuose – ankšta laivams: savininkai griebiasi brangių gudrybių

Dar prieš penkiolika metų būta skeptikų, stebinčių, kaip tvarkomi Kuršių marių baseino mažųjų laivelių uostai Drevernoje, Šilutėje, Nidoje. Tačiau dabar situacija radikaliai pasikeitusi ir laukti, kol bus galima sudaryti ilgesnį kontraktą dėl laivo laikymo, gali tekti ir kelerius metus. Uostų vadovai pastebi, kad naujieji laivai – vis įmantresni ir brangesni. Ir vietos uostuose jiems reikia daugiau.
Nidos uostas Tik prenumeratoriams
Nidos uostas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pamario uosteliuose jau įsibėgėjo laivybos sezonas. Laivai jau seniai nuleisti į vandenį, gyvenimas verda. Jų vadovai teigia kasdien sulaukiantys skambučių su klausimais, ar dar turi vietų. Kur kuriuose uosteliuose jau nustota registruoti. Ieškoma būdų, kaip praplėsti turimą infrastruktūrą ir priimti daugiau plaukiotojų.

Vis tik pastebima, kad dalis buriuotojų ėmė laikyti savo turtą Latvijoje ar kaimyninėje Lenkijoje.

„Būna, kad išsiveža laivus į Lenkiją, o tai reiškia, kad jie ten ir atostogauja, ir pinigus leidžia“, – apie situaciją Lietuvos uosteliuose, kur trūksta vietos mažiesiems laivams, kalbėjo Neringos meras Darius Jasaitis.

Nidos uoste vietos laukia apie 60 laivų savininkų. Šiuo metu šiame uoste talpinama apie120 laivų. Valdininkai svarsto, kad galėtų atsirasti dar vienas pirsas, taip būtų galima priimti daugiau laivų. Tačiau Kuršių nerijoje ir tokiam nesudėtingam statiniui reikalingas Vyriausybės pritarimas.

„Štai Juodkrantės uosto detalųjį planą ruošėme 11 metų. Dabar reikia parengti techninį projektą su visais reikalavimais. Projektas kainuos apie 300 tūkst. eurų. Iki šiol nerengėm projekto, nes nematėme jokių galimybių gauti finansavimą“, – kalbėjo meras.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min