Dar 2000-aisiais nuspręsta krovos darbams panaudoti šiaurinę jūrų krovos kompanijos „Bega“ nuomojamos teritorijos dalį, kurioje anksčiau buvo celiuliozės ir kartono gamykla. Čia turėtų atsirasti keturi nauji terminalai – skaldos, maisto produktų žaliavos, žemės ūkio produktų ir inertinių medžiagų.
Pernai ir užpernai buvo atlaisvinama apie 13 hektarų teritorija, griaunami pastatai. Teritorijai tvarkyti jau panaudota 50 mln. litų investicijų. Visam projektui įgyvendinti prireiks 5 metų.
Šiemet toliau bus atlaisvinama teritorija ir ruošiamasi būsimoms statyboms, kurių pirmas etapas galbūt bus pradėtas net šių metų pabaigoje. Planuojama, jog pirmas terminalas pradės veikti kitais metais, todėl „Armar“ veiklai čia jau nebebus vietos.
Iš „Begos“ aikštelę „Armar“, užsiimanti senų laivų pjaustymu, nuomojasi jau daugiau kaip 5 metus. Šią vietą, kur utilizuojami laivai, galima pavadinti laikinu laivų kapinynu Klaipėdos uoste. Čia apdorotų laivų liekanos neretai po to patenka į atliekų perdirbimo įmonę „Kuusakoski“.
Pasak „Armar“ direktoriaus Deniso Mitenko, per metus vidutiniškai jo žmonės supjausto po 7-8 laivus.
„Armar“ direktorius mano, kad šis verslas yra naudingas Klaipėdos uostui, tad neketinama jo atsisakyti.