Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lėšų užtenka tik lopymui

Specialistų teigimu, viadukas Lazdynuose grėsmės pėstiesiems ir automobiliams nekėlė, o atsivėrusi duobė bus užlopyta artimiausiu metu.
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Specialistų teigimu, viadukas Lazdynuose grėsmės pėstiesiems ir automobiliams nekėlė, o atsivėrusi duobė bus užlopyta artimiausiu metu.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

„15min“ skaitytojų kuriamas portalas „Įkrauk“ šią savaitę pranešė, kad Lazdynuose nuo vieno iš Laisvės prospektą kertančių viadukų ant apačioje važiuojančių automobilių gali pradėti byrėti šaligatvio plytelės. Kaip ir dauguma sostinės tiltų bei viadukų, šis viadukas kapitališkai nėra remontuotas nuo pastatymo.

Architektų gatvės viadukai virš Laisvės prospekto pastatyti maždaug prieš 35 metus, tačiau kapitališkai nuo to laiko nebuvo remontuoti nė karto. Anot Lazdynų seniūno Algio Strelčiūno, didelės grėsmės šie viadukai nekelia, o iki Kalėdų turėtų būti atidaryta pirmoji vakarinio aplinkkelio atkarpa nuo Oslo gatvės iki L.Asanavičiūtės, tad transporto srautai dar sumažės.

„Viadukų susidėvėjimas priklauso nuo transporto srautų, o jie turėtų sumažėti. Bus mažiau automobilių Architektų ir Erfurto gatvėse, mažiau jų važinės ir viaduku, kai bus atidaryta vakarinio aplinkkelio atkarpa iki L.Asanavičiūtės gatvės“, – sakė A.Strelčiūnas.

Naujai pastatyta gatvės atkarpa turėtų leisti lengviau kvėpuoti visiems Lazdynų gyventojams, kuriems pastaruoju metu teko kęsti Erfurto, Architektų gatvėse nuolat susidarančias spūstis.

Duobes lopo nuolat

Kad viadukas Architektų gatvėje dar negriūna, patvirtino ir tiltų bei viadukų priežiūra besirūpinantis savivaldybės Statybos poskyrio vyr. specialistas Ąžuolas Steponavičius. Anot jo, jau išlietas naujas betono sluoksnis, o artimiausiu metu bus baigti visi remonto darbai.

Smulkūs tiltų, viadukų remonto darbai vykdomi nuolat, jiems per metus Vilniaus miesto savivaldybė, anot Ą.Steponavičiaus, skiria apie 1 mln. Lt. „Didiesiems remonto darbams, tokiems, kaip Lazdynų tilto rekonstrukcija, lėšos gaunamos iš Europos Sąjungos fondų ar valstybės biudžeto, o savivaldybės skiriamo milijono užtenka tik duobių palopymui ir kitiems smulkiems tiltų bei viadukų remonto darbams. Juk Vilniuje turime apie 100 tiltų ir viadukų“, – sakė Ą.Steponavičius.

Be viaduko Lazdynuose, šį rudenį tvarkytas ir viadukas Laisvės prospekte Karoliniškėse, Liubarto tiltas. „Tvarkoma gatvių danga, lopomos duobės, kadangi jų ant tiltų ir viadukų iš viso negali būti. Per duobes važinėjantis transportas gali sukelti dinaminius smūgius, o tai gali pridaryti problemų tiltų konstrukcijoms. Pagal nustatytas tiltų ir viadukų priežiūros taisykles duobes turime tuoj pat sutvarkyti, tą ir darome“, – sakė Ą.Steponavičius.

Anot Ą.Steponavičiaus, daugumos Vilniaus tiltų ir viadukų būklė nėra itin prasta, blogiausia situacija su Gariūnų tiltu, kuris šiek tiek remontuojamas šiuo metu, o kapitalinis jo remontas planuojamas kitąmet. „Jau turime projektą, parengti dokumentai viešiesiems pirkimams, bus skelbiamas konkursas remonto darbams, kurie turėtų prasidėti kitąmet. Darbų apimtys tikrai nemažos, tačiau kiek tiksliai lėšų reikės, paaiškės tik po konkurso“, – teigė Ą.Steponavičius.

Vilniaus savivaldybės planuose – ir noras rasti privačių investuotojų, kurie per kelerius metus sutvarkytų visų Vilniaus gatvių dangą, o savivaldybė už šiuos darbus sumokėtų per 15–20 metų. Tuomet būtų atnaujinti ir tiltai bei viadukai, tad nebereikėtų jų lopyti kasmet.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min