Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuva nebekurs drąsios šalies įvaizdžio, sutaupys 1,7 mln. litų

„Lietuva – drąsi šalis“, tokio naujo šūkio vedama artimiausiu metu bus pristatyta Lietuvos įvaizdžio strategija. Tačiau neaišku, ar nusikirpę geltonas lietuviškas kasas, tapsime patrauklesni pasauliui.
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / „Lietuvos – drąsios šalies“ įvaizdžio programa nutraukta.
Šaltinis: BNS
0
A A

Vyriausybės kancleris Deividas Matulionis paskelbė, kad ankstesnės valdžios pradėtas Lietuvos įvaizdžio kūrimo projektas ekonominio sunkmečio sąlygomis karpant biudžeto išlaidas yra nutraukiamas.

„Lietuvos – drąsios šalies“ programos nutraukimas leis Vyriausybės kanceliarijai šiemet sutaupyti daugiau kaip 1,7 mln. litų, rašo „Kauno diena“.

„Lietuvos – drąsios šalies“ programos nutraukimas leis Vyriausybės kanceliarijai šiemet sutaupyti daugiau kaip 1,7 mln. litų.

„Tai yra lygiai tiek, kiek buvo šiemet numatyta įvaizdžio programai. Nėra nė vieno projekto, kuris pagal šią programą būtų šiemet pradėtas, todėl nebus reikalo apmokėti kokias nors jau atsiradusias išlaidas. Programa nutraukiama ir kol kas nematau priežasčių, kad prie jos būtų sugrįžta kitąmet ar vėliau, net kai krizė bus pasibaigusi“, – sakė D.Matulionis ir pridūrė, kad viskas priklausys dar ir nuo to, koks ateityje bus priimtas politinis sprendimas šiuo klausimu.

„Lietuvos – drąsios šalies“ įvaizdžio programa pradėta prieš metus tuometės Vyriausybės, vadovaujamos socialdemokrato Gedimino Kirkilo, iniciatyva. Šią programą buvo pavesta įgyvendinti Vyriausybės kanceliarijos Komunikacijos departamentui.

Atsisakius įgyvendinti įvaizdžio programą gali būti pamažinta šio departamento darbuotojų. Tai irgi leis sutaupyti kanceliarijai tam tikrą kiekį lėšų.

D.Matulionis dar laukia audito rezultatų dėl prieš du mėnesius išleistos prabangios poligrafinės kokybės, 100 puslapių apimties nesiekiančios, siuvinėtais viršeliais knygelės „Lietuvos įvaizdžio knyga. Praktinis vadovas“.

Pagal įvaizdžio programą išleistos knygelės, kuri turėtų būti platinama tik valstybės institucijoms ir nevyriausybinėms organizacijoms, taip pat viešiesiems asmenims, tiražas – vos 100 egzempliorių. Kiekvienos išleistos knygelės kaina – 700 litų.

Vyriausybės kancleris nustebo dėl tokios kainos ir paprašė kanceliarijos vidaus auditorių patikrinti, ar ji pagrįsta. Auditorių išvados tikimasi kovo pabaigoje.

Šios knygelės rengimu esą domėjosi ir pasaulinis ženklodaros autoritetas Wally Olinsas bei jo komanda „Saffron Brand Consultants“. Jis pernai rudenį pasamdytas Lietuvos ekonominės plėtros agentūros (LEPA) padėti kurti Lietuvos ekonominio įvaizdžio 2009-2014 m. strategiją, Ekonominio įvaizdžio 2009-2011 m. strategijos komunikacijos priemonių detalųjį planą ir komunikacijos gaires 2012-2014 m.

Už šių darbų atlikimą W.Ollinsui LEPA sumokės pusės milijono litų atlygį.

LEPA neketina nutraukti ekonominio įvaizdžio programų rengimo. „W.Ollinso darbas jau artėja prie pabaigos, kovo pabaigoje mus turėtų pasiekti jo parengtos strategijos ir planai, todėl nėra reikalo ir būtinybės dabar nutraukti šį kontraktą“, – sakė LEPA Lietuvos ekonominio įvaizdžio departamento direktorė Violeta Makauskienė.

Pasak jos, nutraukus sutartį W.Ollisui vis tiek reikėtų sumokėti honorarą, dėl kurio susitarta dar praėjusių metų viduryje.

LEPA yra viešoji įstaiga, kurios steigėjas – Ūkio ministerija. Todėl ši agentūra užsidirba įgyvendindama savo projektus, gauna asignavimų iš ministerijos biudžeto.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min