P.Telička vizituoja šalių – projekto dalyvių – sostines, rinkdamas informaciją, kaip sunkmetis paveikė planus nutiesti europinės vėžės geležinkelį per Vilnių, Rygą ir Taliną, sujungsiantį Varšuvą ir Helsinkį, praneša Vyriausybės spaudos tarnyba.
P.Telička susitikime pažymėjo, kad keletą pastarųjų metų Lietuva buvo „Rail Baltica“ pionieriumi, o šiuo metu, nestingant politinės Vyriausybės valios laiku įgyvendinti šį svarbų EK finansuojamą projektą, trūksta AB „Lietuvos geležinkeliai“ aktyvaus indėlio.
Premjeras A.Kubilius patikino EK pareigūną, kad Lietuva ir toliau skirs prioritetinį dėmesį šiam strateginiam projektui, kurio įgyvendinimas, be ilgalaikės perspektyvos tikslų, padėtų šaliai ir lengviau įveikti ekonomikos sunkmetį. „Siekiant šio strateginio tikslo labai svarbi „Lietuvos geležinkelių“ veikla, bendrovės gebėjimas kvalifikuotai ir atvirai veikti konkurencinėj erdvėj“, – sakė Ministras Pirmininkas A.Kubilius.
Ministro Pirmininko įsitikinimu pirmoji „Rail Baltica“ dalis Lietuvoje bus įgyvendinta iki 2013 m.