-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 03 26

Lietuvai siūlomas mąslios, romantiškos šalies įvaizdis (atnaujinta 18.38 val.)

Lietuva pasaulyje turėtų prisistatyti kaip patikima ir gyvybinga šalis, teigia žymus įvaizdžio kūrimo specialistas.
Sostinės valdžia nori gerinti aplink Vilnių esančių ežerų paplūdimių infrastuktūrą.
Lietuva, įvaizdžio kūrėjo nuomone, turėtų būti pristatoma kaip romantiška šalis. / Dienraščio „15 min“ nuotr.
Temos: 1 Įvaizdis

Pasaulyje garsus įvaizdžio kūrimo specialistas Wally's Olinsas ketvirtadienį pristatė Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategiją, kurioje Lietuvai siūlo prisistatyti Šiaurės Rytų Europos šalimi bei kurti mąslios, patikimos, romantiškos ir gyvybingos šalies įvaizdį.

W.Olinsas teigė, kad Lietuva pasaulyje beveik nėra žinoma, todėl ji turi pasakyti, kuo ji išskirtinė. "Didžiausias Lietuvos ekonominio įvaizdžio trūkumas yra silpnas bendras įvaizdis. Jūs net neįsivaizduojate, kiek mažai apie jus žino. Tad geriau darykite ką nors, kad jus išgirstų. Pateikėme idėjas, kurias dabar reikia įgyvendinti", – sakė W.Olinsas.

Jūs net neįsivaizduojate, kiek mažai apie jus žino, – W.Olinsas„Žmonės neturi jokio įsivaizdavimo apie Lietuvą. Jei jūs vienu ar kitu būdu nesate susijęs su Lietuva, jūs apie ją nieko nežinote. Perdėtai įvertinti tą nežinojimą vargiai įmanoma. Turiu išsilavinusį indų kolegą, kuris juokėsi išgirdęs, jog vykstu į Lietuvą, nes manė, jog tai įsivaizduojama vieta", – kalbėjo W.Olinsas.

„Jei žmonės pamato nuotrauką su Vilniaus gatvėje stovinčiu „Mini" automobiliu, žmonės mano, kad tai negali būti tiesa. Reakcija į tai turėtų būti – pasakyti žmonėms, kad mes normalūs. Tokio proceso tikslas – kad žmones kažką pajustų išgirdę Lietuvos vardą, suvoktų skleidžiamą idėją. Nereikia jų apkrauti faktais, reikia leisti žmonėms pajusti Lietuvos dvasią", – sakė W.Olinsas.

W.Olinsas ir jo vadovaujama įmonė „Saffron Brand Consultants" pasiūlė Lietuvai įgyvendinti komunikacijos programą konkrečiose tikslinėse šalyse.

Lietuvos ekonominės plėtros agentūros (LEPA) generalinis direktorius Mantas Nocius BNS teigė, jog šiuo metu agentūra bendrauja su tarptautinės verslo konsultacijų bendrovės "Ernst & Young" padalinio Paryžiuje specialistais. Jie pataria, į kokius verslo sektorius ir kokias šalis Lietuvai būtų naudingiausia orientuotis, pritraukiant investicijas bei skatinant eksportą.

Vilniuje gruodžio mėnesį lankęsi „Ernst & Young" konsultantai taip pat išreiškė nuomonę, jog viena didžiausių problemų yra Lietuvos nežinomumas. Pasak M.Nociaus, „Ernst & Young" rekomendacijas Lietuvai LEPA ketina paskelbti artimiausiu metu.

Tuo metu strategiją pristatęs W.Olinsas Lietuvai siūlė nenaudoti "prestižinės reklamos" britų verslo leidinyje "The Economist" ar televizijoje CNN. Jo nuomone, geriau sukurti vienodą grafinį stilių ir retoriką, kuri būtų naudojama populiarinant šalį, ir nuolat tirti, kaip kinta šalies vertinimas kitose šalyse, skatinti programą "pagaminta Lietuvoje".

W.Olinso parengta strategija - 176 puslapių knyga, kurioje pristatoma Lietuvos ekonominio įvaizdžio 2009-2014 metų strategija, jos komunikacijos priemonių planas bei komunikacijos gairės 2012-2014 metams.  Pernai įvaizdžio strategijai iš biudžeto buvo skirta 0,5 mln. litų.

W.Olinsas yra daugelio knygų, straipsnių įvaizdžio kūrimo temomis pasauliniuose leidiniuose autorius, mokymų ir paskaitų marketingo specialistams vedėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius