„Ugnikalnio išsiveržimo ar meteoritų lietaus mes tikrai neplanuojame. Atskleisti, kokios laukia reklamos akcijos, tikrai negaliu, nes tai susiję su konkurencija. Tačiau tokių drastiškų veiksmų nesiimsime“, – dienraščiui „Lietuvos rytas“ teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Anot P.Masiulio, Latvijos įmonė veikia atskirai, bendros reklamos strategijos Baltijos šalyse nėra. Latvijos „Tele2“ dirba ir su kita reklamos agentūra.
Kol kas Latvijos mobiliojo ryšio bendrovė tik siunčia atsiprašymo laiškus ir pažadus atlyginti valstybės institucijoms padarytą žalą. Bet atrodo, kad tokios reakcijos ir buvo tikimasi.
„Pirmas įspūdis – neblogas. Latviai sugebėjo sukurti tokį stebuklą, kokių mūsų šalyse labai reta. Nors iš tiesų reikėtų vertinti visą reklamos kampaniją, kuri dar laukia. Kiek man žinoma, Latvijos „Tele2“ šią akciją suderino su įmonės vadovybe Skandinavijoje, jai buvo pritarta. O neigiamų atsiliepimų pasklido daugiausia tik iš politikų lūpų. Tačiau atgarsiu pasaulio žiniasklaidoje Latvija galėtų didžiuotis: rašė ir „The New York Times“, rodė BBC ir kiti tarptautiniai kanalai“, – teigiamai reklamos akciją įvertino Lietuvos komunikacijų agentūrų asociacijos valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.