Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Lietuvos pašto“ darbą trikdo ir gamtos stichijos

Lietuvos paštas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Lietuvos paštas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dirbti nespėjantis „Lietuvos paštas“ dėl trikdžių linkęs kaltinti ne save, o klientus, net ugnikalnių ir cunamių proveržius.

Paštininkai teisinasi nespėjantys tik todėl, kad metų pradžioje ne tiktai trečiosiose šalyse, bet ir Europos Sąjungos erdvėje atšaukta nemažai lėktuvų skrydžių, streikavo kai kurių oro linijų darbuotojai, pirmadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Paštą užtvindė dar gruodį išsiųstos, bet įstrigusios siuntos – dirbame net savaitgaliais. Informacija apie padėtį skelbiama mūsų tinklalapyje“, – aiškino „Lietuvos pašto“ Pašto operacijų tarnybos vadovas Tomas Jackevičius.

Iš trečiųjų šalių atsiųstas prekes paštas privalo deklaruoti muitininkams. Pastarieji reikalauja, kad būtų pateikti ir siunčiamų prekių sąrašai, sąskaitos, bankų išrašai apie apmokėjimą, tarifų kodai.

„Tada galime įvertinti ir tiksliai apmokestinti siuntas. Jei prekių kaina neviršija 75 litų, jų deklaruoti nereikia“, – kalbėjo Vilniaus teritorinės muitinės pašto posto viršininkė Dovilė Kraulaidienė.

Nesąžiningi prekių siuntėjai ir gavėjai, slėpdami tikrąją siuntų vertę, dažnai klastoja prekių dokumentus. Kilus bet kokiems įtarimams muitinė siuntas sulaiko, prašo papildomos pašto informacijos.

Pernai „Lietuvos pašte“ patikrinta 28 tūkst. apmokestintų pašto siuntų. Iš viso apdorota 70 tūkst. siuntinių.

Smulkūs, iki 2 kg paketai skaičiuojami tonomis.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min