Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuvos radijo ir televizijos komisija „Viasat“ sprendimą rodyti rusiškus kanalus apskundė prokurorams

Prokuratūra
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Prokuratūra
Šaltinis: 15min
0
A A

Lietuvos radijo ir televizijos komisija kreipėsi į Generalinę prokuratūrą įvertinti, ar „Viasat“ veiksmai nenutraukiant rusiškų programų „RTR Planeta“ ir „NTV Mir Lithuania“ transliacijos nepažeidžia Lietuvos įstatymų.

Pagal anksčiau Lietuvos radijo ir televizijos komisijos priimtus ir Vilniaus apygardos administracinio teismo sankcionuotus sprendimus, televizijos programą „NTV Mir Lithuania“ sudaranti trečiųjų šalių produkcija Lietuvoje turi būti ribojama nuo 2014 m. kovo 22 d. iki 2014 m. birželio 21 d. o televizijos programą „RTR Planeta“ sudaranti trečiųjų šalių produkcija – nuo 2014 m. balandžio 8 d. iki 2014 m. liepos 7 d.

Šie apribojimai buvo pritaikyti dėl minėtose programose padarytų Visuomenės informavimo įstatymo pažeidimų, pagal kurį draudžiama skleisti dezinformaciją, kurstyti nesantaiką, neapykantą, diskriminaciją ir kt.

Komisijos turimais duomenimis visi Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausantys televizijos programų retransliuotojai nurodytus komisijos sprendimus įvykdė ir apribojo draudžiamos skelbti informacijos skleidimą Lietuvoje.

„Tuo tarpu Švedijoje registruotai tarptautinei žiniasklaidos grupei „Modern Times Group“ (MTG) priklausanti Estijos kompanija „Viasat“ šių draudimų nepaiso ir savo abonentams Lietuvoje ir toliau skleidžia įstatymų draudžiamą nesantaiką ir neapykantą kurstančią informaciją bei dezinformaciją, kuri galimai atitinka baudžiamojo kodekso straipsniuose numatytus požymius“, – išplatintame pranešime spaudai rašo Lietuvos radijo ir televizijos komisija.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min