2009 01 08

Lietuvos vyriausioji ragana padės išsimušti įmonių skolas (atnaujinta 14.27 val.)

Lietuvai išgyvenant ekonominę krizę, bendrovė Skolų išieškojimo biuras pradėjo bendradarbiauti su vyriausiąja Lietuvos ragana tituluojama Vilija Lobačiuviene, kad ši padėtų atgauti skolas iš piktybiškai jų nemokančių įmonių.
Vilija Lobačiuvienė
Vilija Lobačiuvienė / „Scanpix“ nuotr.

Biuras 2008 metų pabaigoje sudarė neterminuotą sutartį su Liaudies medicinos centrui vadovaujančia V.Lobačiuviene, tarp kurios pirmųjų klientų gali būti įmonių „Betonuotojas“, „Comestata“, Baltijos filmų grupė ir kitų vadovai.

Skolų išieškojimo biuro vadovas Almantas Čelkonas BNS sakė, kad V.Lobačiuvienė realiai darbuotis dar nepradėjo.

„Kai nuspręsime pradėti darbus, jai pateiksime užsakymo formą, nustatysime darbo kainą“, – sakė A.Čelkonas.

Jis pripažino, kad prieš pavedant moteriai darbą su skolininkais, įmonės teisininkai planuoja įvertinti galimas tokio žingsnio pasekmes. Paklaustas, kaip bus įvertintas V.Lobačiuvienės atliktas darbas, jis teigė, kad tai yra „sutartiniai santykiai“.

„Verslininkams, kurie dėl sudėtingos ekonominės situacijos pateko į nepavydėtiną būklę, nėra ko bijoti – netradicinius metodus planuojame taikyti tik piktybiškiems skolininkams“, – sakė A.Čelkonas.

Skolų išieškojimo biuras planuoja, kad netradiciniai metodai nesąžiningiems verslininkams turėtų pagelbėti apsivalyti nuo susikaupusių negatyvių emocijų, agresijos, pykčio, baimės ir suteikti impulso naujam suvokimui, dvasiniam augimui, o tai itin svarbu pradedant naujus metus.

V.Lobačiuvienė planuoja taikyti įvairius netradicinius metodus, tarp jų – verslininko biolauko korekciją, įtaigą, meditaciją.

Skolų išieškojimo biuras tikina, kad nebus atliekami jokie veiksmai, galintys neigiamai paveikti žmogaus psichiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą