-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 06 09

Mažėjant kainoms „Kalnapilio-Tauro grupė“ koncentruojasi į pelningesnius produktus

Toliau krentant alaus kainoms, antra pagal dydį šalies aludarė bendrovė „Kalnapilio-Tauro grupė“ didina pelningesnių produktų dalį portfelyje, rašo „Verslo žinios“.
Eurai
Eurai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Telkiamės tik į premium (aukščiausios kokybės) kategorijos alų, jo dalis mūsų portfelyje vis didėja, nes premium kategorijos alus pelningesnis. Taip pat išleidžiame naujų alaus rūšių, – naujoves irgi galima parduoti už didesnę nei vidutinę kainą“, – „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Įmonė taip pat didina alaus skardinėse ir stikliniuose buteliuose dalį ir mažina PET dalį, be to diegia įrenginius, leidžiančius gaminti mažesnėmis sąnaudomis ir taupiau naudoti išteklius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius