Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mažėjant kainoms „Kalnapilio-Tauro grupė“ koncentruojasi į pelningesnius produktus

Eurai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Eurai
Šaltinis: BNS
0
A A

Toliau krentant alaus kainoms, antra pagal dydį šalies aludarė bendrovė „Kalnapilio-Tauro grupė“ didina pelningesnių produktų dalį portfelyje, rašo „Verslo žinios“.

„Telkiamės tik į premium (aukščiausios kokybės) kategorijos alų, jo dalis mūsų portfelyje vis didėja, nes premium kategorijos alus pelningesnis. Taip pat išleidžiame naujų alaus rūšių, – naujoves irgi galima parduoti už didesnę nei vidutinę kainą“, – „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Įmonė taip pat didina alaus skardinėse ir stikliniuose buteliuose dalį ir mažina PET dalį, be to diegia įrenginius, leidžiančius gaminti mažesnėmis sąnaudomis ir taupiau naudoti išteklius.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min