Iki 2015 metų yra sudarytas planas Vilniuje pastatyti dešimt automobilių stovėjimo aikštelių, tačiau dabar siūloma patvirtinti projektą, pagal kurį konkursas koncesijos metu statyti aikšteles būtų skelbiamas visoms, tačiau pirmiausias naujos požeminės automobilių stovėjimo aikštelės atsirastų J.Lelevelio bei A.Vienuolio ir A.Smetonos gatvėse. Jų statybų metu ne tik būtų investuojama į miesto infrastruktūrą, bet ir kuriamos naujos darbo vietos. Investicijos turėtų siekti per 40 mln. Lt.
Tačiau projektą neigiamai įvertino savivaldybės kontrolieriaus tarnyba. Anot kontrolieriaus Šarūno Skučo, projektas neprieštarauja įstatymams, tačiau jį reikėtų tobulinti, nes yra netikslumų, neaiškumų, diskriminuojama dalis konkurso dalyvių.
„Vienas iš reikalavimų yra, kad projektą įgyvendinti gali tik ta bendrovė, kuri tokius projektus yra jau įgyvendinusi miestuose, kuriuose gyvena ne mažiau negu 300 tūkst. gyventojų. Todėl, tarkim, bendrovė, kuri statė didelę aikštelę prie Palangos oro uosto, konkurse dalyvauti negalėtų, kadangi Palanga tiek gyventojų neturi, nors jų pastatyta aikštelė atitinka keliamus reikalavimus“, – sakė Š.Skučas.
Vicemeras Romas Adomavičius piktinosi, kad seniai pateiktas ir ne kartą svarstytas klausimas vis dar nepriimamas, tačiau pripažino, kad projektą tarybos nariai dar turėtų svarstyti. „Bankai jau senokai į mus žiūri kreivai, tačiau gal rasime investuotoją, kuris šiuo projektu susidomės. Kaunas nesurado, bet gal mums pasiseks“, – sakė R.Adomavičius.
Anot vicemero, vienu metu statyti visas numatytas aikšteles nebūtų įmanoma, kadangi tiek statybų vienu metu mieste nėra galima, todėl buvo nuspręsta pirmiausia statyti dvi aikšteles pačiame miesto centre. „Tačiau paskelbę konkursą koncesijos būdu pastatyti visas aikšteles dabar gautume pinigų, kurie padėtų miestui išgyventi“, – tvirtino R.Adomavičius.