Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2010 11 11

Mokamą gyventojų apklausą vykdžiusiai bendrovei sustabdytas mobiliųjų paslaugų teikimas

Mokamą gyventojų apklausą dėl būsto renovavimą vykdžiusiai bendrovei „Facility services“ mobiliųjų paslaugų tiekėjai ("Omnitel", "Bitė" ir "Tele2" nutraukė padidinto tarifo paslaugos teikimą
Pavadinimas
Renovacija / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

„Gyventojų gautuose apklausos laiškuose buvo neaiškiai ir painiai nurodyti trumposios žinutės įkainiai, todėl nusprendėme sustabdyti padidinto tarifo paslaugų tiekimą bendrovei „Facility services“. Taip pat įpareigojome partnerius, kurie kontroliuoja panašių paslaugų tiekėjus, atidžiau stebėti paslaugų ir kainų pateikimą“, – pranešime spaudai teigė „Bitės” Klientų aptarnavimo direktorė Aida Bičiūnienė.

Pasak „Bitės“ atstovės, nors paslaugos „Facility services“ bendrovei sustabdytos, gyventojai vis tiek galės išreikšti savo nuomonę apie būsto renovaciją SMS žinutėmis. „Daugelis jau gavo šiuos apklausų laiškus, todėl norime palikti laisvę vartotojams išreikšti savo nuomonę šiuo aktualiu klausimu. Mūsų klientai būtų nemaloniai nustebę, sužinoję kiek iš tikrųjų turėjo kainuoti apklausos SMS žinutė“, – sakė A. Bičiūnienė.

Sustabdžius padidinto tarifo paslaugą, gyventojams apklausos žinutė kainuos 0,30 Lt. Tuo tarpu „Facility services“ už trumpąją žinutę rinko po 7,11 Lt.

„Omnitel“ pranešė sustabdę šios paslaugos teikimą.

„Mūsų nuomone, UAB „Facility services“ siunčiami raštai su raginimu išsakyti savo nuomonę turi klaidinančios reklamos požymių, dėl to gali nukentėti „Omnitel“ vartotojai, išsiuntę užklausą ir brangiai sumokėję už SMS žinutę, – pranešime spaudai cituojamas „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas. – Būdami atsakingi ir siekdami apsaugoti savo vartotojų interesus, paslaugų teikimą minėtai bendrovei nutraukėme iš karto“

„Tele2“ ketvirtadienio popietę irgi pranešė nutraukianti padidinto tarifo paslaugos teikimą. Esą nors ši kompanija neturi įrodymų, kad buvo teikiama neteisėta paslauga, tačiau įtarė, kad taip pažeidžiami jų nustatyti paslaugų teikimo reikalavimai, todėl nuspręsta sumažinti galimus vartotojų nuostolius, apribojant  kainą, o ne sustabdant paslaugą.

Esą ar paslaugos teikimas yra teisėtas, turi nuspręsti Ryšių reguliavimo tarnyba, vartotojų teises ginančios organizacijos ir kitos atsakingos institucijos.

Šiuo metu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo „Facility services“ veiksmų tyrimą dėl galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo. „Facility services“vykdė gyventojų apklausą dėl būsto renovacijos. Gyventojai laišku buvo kviečiami balsuoti trumpąją SMS žinutę numeriu 1671 ir išreikšti savo nuomonę būsto renovacijos klausimu. Butų ir urbanistinės plėtros agentūra, atsakinga už renovacijos projektą, atsiribojo nuo šios įmonės veiklos.

Istorijos pradžią skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius