Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2015 sausio 6d. 10:00

Nacionalinio transliuotojo eteryje nelieka reklamos: tikisi „estiško“ reitingų augimo

Rimvydas Paleckis
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr. / Rimvydas Paleckis
Dėl auditorijos su komerciniais kanalais kovojančio nacionalinio transliuotojo LRT vadovai tikisi, kad reklamos klipų panaikinimas padidins žiūrovų ir klausytojų prielankumą. Tačiau pripažįstama, kad to be aukštos laidų kokybės padaryti nepavyks, rašo „Kauno diena“.

„Nebebus taip, kaip anksčiau, kad viduryje sakinio filmą pertraukia reklama, o po jos žiūrovas turi įtemptai bandyti prisiminti, kas buvo prieš reklamą. Savireklamos anonsai taip pat bus rodomi tik tarp atskirų programos dalių“, – sako LRT generalinio direktoriaus pavaduotojas Rimvydas Paleckis.

Jis sako nuoširdžiai tikįs, jog televizijos programa, rodoma be reklamos pertrūkių, žiūrovams bus gerokai patrauklesnė.

Tikimasi, kad komercinės reklamos atsisakymas Lietuvos nacionalinį transliuotoją paveiks taip, kaip tai paveikė estišką, kurio reitingai po šio žingsnio išaugo. Jei taip įvyktų ir Lietuvoje, tai LRT padėtų vykdyti pastaruoju metu vis dažniau priskiriamą funkciją – konkuruoti su propagandinėmis rusiškų televizijų laidomis.

Nuo šių metų pradžios nacionalinio transliuotojo eteryje nebeliko komercinės reklamos. Tačiau dėl to nepritekliaus LRT neturėtų pajusti – pernai apie 22,6 mln. eurų siekęs metinis biudžetas šiemet padidėjo beveik iki 30 mln. eurų.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15MAX

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Video

02:22
00:16
00:50

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Receptas
Parašykite atsiliepimą apie 15min