-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 16

Naujas būdas originaliai pristatyti savo verslą populiarėja ir Lietuvoje

Vis labiau įsigalint interneto reklamos platformai įmonės ieško būdų patraukliai pateikti save ir pasiekti vartotoją socialiniuose tinkluose. Užsienyje populiarūs aiškinamieji filmukai („explanation videos“) sparčiai skverbiasi ir į Lietuvą pirmiausia kaip kokybiška alternatyva įmonėms, kurioms tradicinė įvaizdinė reklama per brangi. Pristatyti prekes ar paslaugas originaliais filmukais Lietuvos įmonėms siūlys nauja profesionali video ir animacijos studija „Pocket Films“.
„PocketFilms“ dirbtuvės
„PocketFilms“ dirbtuvės / „PocketFilms“ nuotr.
Temos: 2 Animacija Reklama

„Pocket Films“ kol kas yra vienintelė Lietuvoje į tokių filmukų kūrimą besiorientuojanti studija. „Vieni pirmųjų mūsų klientų buvo „verslas verslui“ (B2B) sektoriaus įmonės, tada ir pastebėjome tokių filmukų poreikį,“ – sako „Pocket Films“ kūrybos vadovas Simonas Gylis. – „Kai verslo klientams reikia pristatyti sudėtingas technologijas ar gamybos procesus, nenuobodus informacijos pateikimas tampa itin svarbus.“

Būtent specializaciją ir patirtį šioje nišinėje srityje studija „Pocket Films“ įvardija kaip savo pranašumą. Sena tiesa, kad vaizdas kalba geriau nei žodžiai, S. Gylio teigimu, yra dar aktualesnė šiais išmaniųjų prietaisų ir socialinių tinklų laikais. „Iš esmės bet kurią žinutę galima išradingai įvilkti į siužetą, paversti audiovizualine istorija ir taip ištransliuoti vartotojui glaustai, bet efektyviai,“ – įsitikinęs studijos, savo produkciją vadinančios „kišeniniais filmukais“, įkūrėjas.

Statistika rodo, kad daugiau žmonių „Google“ paieškos rezultatuose paspaudžia ant vaizdinės, o ne tekstinės informacijos. Šį faktą patvirtina ir „SEM.lt“ pardavimų bei rinkodaros vadovas Klaudijus Milukas. Jo teigimu, vaizdo produktai turi daug panaudojimo interneto marketingo sprendimuose galimybių. „Pavyzdžiui, sukūrus prezentacinį ar reklaminį produkto video, jį galima talpinti į „YouTube“, nukreipti į jį „Google“ reklamą ar panaudoti virusinei kampanijai socialiniuose tinkluose. „YouTube“ patalpintas filmukas ar prezentacija gali pasiekti 800 mln. vartotojų visame pasaulyje,“ – tvirtina interneto rinkodaros sprendimų įmonės specialistas.

Aiškinamųjų filmukų poreikį ir naudą klientams pastebi ir reklamos agentūrų atstovai. „Trumpi šmaikštūs filmukai apie paslaugą padeda klientui geriau suprasti jos privalumus, panaudojimo galimybes, sudėtingą produktą gali pristatyti visai paprastai. Tokia priemone galima pateikti nemažai informacijos ir padėti klientui ją įsisavinti. Jeigu reikėtų ją visą skaityti tinklalapio ar straipsnio tekste, vargu ar tai darytų, o filmuką mielai peržiūri ir netgi juo dalinasi su draugais,“ – teigia reklamos agentūros „SAN Vilnius / JWT“ direktorė Asta Groblytė.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius