Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Neseniai sutvarkytoje gatvėje Palemone – vėl duobės

Užlopytos duobės Keramzito gatvėje vėl atsivėrė nepraėjus nė mėnesiui. „15min“ skaitytojo Ramūno nuotr.
„15min“ skaitytojo Ramūno nuotr. / Užlopytos duobės Keramzito gatvėje vėl atsivėrė nepraėjus nė mėnesiui. „15min“ skaitytojo Ramūno nuotr.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Palemono gyventojų džiaugsmas, pamačius tvarkomą pagrindinę Keramzito gatvę, greitai išblėso. Lopoma buvo tik kas kelinta duobė, o nepraėjus nė mėnesiui, jos vėl atsivėrė.

Kelininkai sunkiai pravažiuojamomis Palemono gatvėmis susirūpino „15min“ laikraštyje išspausdinus nuotrauką, kurioje matomos padangomis „užtaisytos“ gilios duobės.

„Nudžiugome, pamatę, kad buvo skubiai pradėti kelio remonto darbai. Tačiau netrukus teko labai  nusivilti, nes buvo tvarkoma gal tik kas trečia duobė, be to, mūsų vairuotojų nuomone, remontui turbūt buvo naudojama druska, kadangi, mat nulijus pirmam lietučiui, duobės netik vėl atsivėrė (o išradingi Palemono gyventojai į jas vėl pridėjo padangų), bet ir dvigubai padidėjo“, – stebisi palemoniškis Ramūnas. Vairuotojai klausia, kaip priversti kelininkus dirbti atsakingai ir kokybiškai.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis skėsteli rankomis: jei gatvių pagrindai būtų geri ir reikėtų tik pakeisti viršutinį dangos sluoksnį, tuomet ir iš turimų lėtų būtų galima nemažai nuveikti. Tačiau realybė kitokia.

„Miesto gatvės tiestos sovietmečių, kai buvo kiti reikalavimai, be to, darbai atlikti atmestinai, todėl kelių pagrindas yra blogas. O jei reikia judinti šalčiui atsparų sluoksnį (smėlį), skaldą, tuomet darbų kainos labai išauga ir tokių pinigų miestas neturi. Tie darbai, kurie yra po asfaltu, yra labai brangūs – iškask, išvežk, stiprink sluoksnį. Jiems reikia milijonų, kurių nėra.

„Priimi priekaištus iš visų, išleidi krūvą pinigų kovai su pasekmėmis, t.y. duobių užlopymui, bet rezultate vis tiek nieko gero nesigauna. Tai kova su vėjo malūnais. Mes gauname kelis milijonus litų, kuriuos reikia išdalinti visų miestų gatvių priežiūrai, todėl kiek turime pinigų, už tiek ir atliekame gatvių remonto darbų“, – neslepia A.Pakalniškis. Tačiau skuba pridurti – jei nebūtų atliekami net tokie laikini remontai, pravažiuoti kai kuriomis gatvėmis būtų apskritai neįmanoma.

Siekiant normalizuoti situaciją, specialistų skaičiavimais, dešimt metų Kauno gatvėms kasmet reikėtų atseikėti po 60 mln. Lt, t.y. iš viso apie 0,6 mlrd. litų. Šiuo metu skiriama 12 kartų mažiau lėšų. 2011 m. 600 km asfaltuotų Kauno gatvių priežiūrai gauti 5 mln. Lt, 300 km žvyrkelių – 1,4 mln. Lt.

Labiausiai erzina duobės

Metų pradžioje paskelbtas kauniečių nuomonės tyrimas atskleidė seniai žinomą tiesą: gyventojus labiausiai erzina duobėtos miesto gatvės. 51 proc. respondentų Kauno infrastruktūrą vertina blogai. Prasčiausiai apie ją pasisakė Petrašiūnų ir Centro seniūnijų gyventojai. Daugumos apklaustųjų nuomone, miesto valdžiai derėtų duobėtas gatves kuo greičiau sistemingai asfaltuoti.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min