Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nusitaikė į negabaritinius krovinius

Lenkų kompanijos vilkikas su sunkiasvore platforma, laukiantis KLASCO teritorijoje, kol krovinys bus iskrautas is laivo.
"Achemos grupės" nuotr. / Lenkų kompanijos vilkikas su sunkiasvore platforma, laukiantis KLASCO teritorijoje, kol krovinys bus iškrautas iš laivo.
Šaltinis: 15min
0
A A

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma transporto bendrovė „Achemarida“ pradeda dirbti negabaritinių krovinių pervežimo rinkoje. Šiandien iš Klaipėdos uosto Jonavos link pajudės įrengimai kogeneracinei jėgainei statyti.

„Negabaritinių krovinių pervežimo rinka Lietuvoje pastaruoju metu sparčiai auga. Įgyvendinama nemažai naujų projektų energetikos sektoriuje, pramonėje, o artimiausiais metais jų dar turėtų labai padaugėti regione aktyviai plėtojant atominę energetiką“, – sakė Česlovas Liutkevičius, „Achemarida“ l.e.p. generalinis direktoriaus.

Pirmoji sunkiasvorių krovinių partiją, kurios pervežimą vykdys „Achemarida“, bus beveik 500 tonų sveriantys įrengimai skirti AB „Achema“ statomai energetinei jėgainei.

Iš viso tai 106 įvairių matmenų ir svorio kroviniai. Didžiausi iš jų – 93,5 tonas sverianti turbina ir 76,2 tonas sveriantis generatorius.

Šiems krovininiams pervežti iš Lenkijos nuomojama speciali 10 ašių platforma, naudojamas specialus galingas vilkikas.

„Nors bendras turbiną vežančio autotraukinio svoris sieks 162 tonas, o ilgis beveik 36 metrus, tai tikrai nebus pats įspūdingiausias krovinys Klaipėdos uoste. Neįprasta nebent tai, kad krovinys bus vežamas iš šiaurinės uosto dalies – AB „Klaipėdos jūrų krovinių“ kompanija“ (KLASCO) teritorijos“ – teigė Rytis Badaras, „Achemarida“ spec. krovinių pervežimo vadybininkas.

Labai didelių gabaritų krovinių vežimą per šiaurinį uosto išvažiavimą riboja per kelio viršų nutiesti AB „Klaipėdos nafta“ vamzdynai, tačiau šiuo atveju autotraukinys, kurio aukštis sieks 4,8 metro, po vamzdynais įsiteks.

Iškraunant turbiną ir generatorių KLASCO krantinėse pasitelkti sunkiasvoriai „Strėlė logistic“ kranai. Iškrovimo operacijos metu specialiomis plokštėmis sutvirtinta krantinių danga.

Pasak Igorio Šulžickio, KLASCO direktoriaus pavaduotojo vystymui ir logistikai, krovos kompanija mato labai geras perspektyvas kraunant negabaritinius krovinius ir dalyvauja daugelyje konkursų, kuriuos skelbia tokių krovinių vežėjai ar siuntėjai.

Klaipėdos uostas yra konkurencingas gabenti ne tik Lietuvai, tačiau ir Latvijai, Baltarusijai ar Lenkijai skirtus negabaritinius krovinius. Yra atlikta speciali studija dėl negabaritinių krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą. Į šios studijos rekomendacijas atsižvelgiama vykdant išvažiuojamųjų kelių iš Klaipėdos uosto rekonstrukcijos darbus.

„Achemarida“ jau yra numačiusi dalyvauti ir kituose negabaritinių krovinių pervežimo konkursuose. Planuojama, kad šiemet įmonės pajamos sieks 12 mln. litų (2008 m. – 15 mln. litų).

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min