Penktadienį Palangos oro uoste perkirpta simbolinė juostelė į naują keleivių terminalą. Atnaujinti senąjį oro uosto pastatą, statytą 1974-aisiais, kainavo apie 8,7 mln. Lt. Kartu įrengtas ir priestatas keleiviams, atvykstantiems ne iš Šengeno erdvės, priimti.
Skaičiuojama, kad modernizavus pastatą būtų galima priimti penkis kartus daugiau keleivių nei dabar. Iki šiol Palangos oro uostas buvo pajėgus priimti apie 100 tūkst. keliautojų per metus.
Prieš rekonstrukciją Palangos oro uoste vienu metu nebuvo galima aptarnauti skrydžių iš Šengeno erdvės ir jai nepriklausančių valstybių, nes pagal reikalavimus keleiviai negali būti tose pačiose patalpose. Dėl šios priežasties oro uostas patirdavo sunkumų derinant aviakompanijų tvarkaraštį, kai kuriems reisams tekdavo pasiūlyti gana nepatogų laiką išvykimui ar atvykimui.
Šiuo metu Palangos oro uostas siūlo keturias kryptis – Kopenhaga, Ryga, Oslas ir Maskva. Jau kurį laiką deramasi su įvairiomis aviakompanijomis dėl Londono ir Hamburgo krypties.
Kitąmet oro uoste ketinama užbaigti avarinių gelbėjimo darbų pastato statybą, ketinama plėsti šiaurinį oro uosto riedėjimo taką su peronu.