„Lietuvos rytas“ pirmadienį rašo, kad senajai terminalo daliai rekonstruoti ir degalų bazei atnaujinti numatytas lėšas būtina panaudoti per 2010 metus. Abiejų šių projektų vertė – apie 14 mln. litų. Pusę reikalingos sumos įsipareigojo skirti Vyriausybė. Tačiau iki šiol net neaišku, kas šiuos objektus projektuos.
Rangovo parinkimo procedūra įstrigo dar vertinant konkurso dalyvių kvalifikaciją. Rugsėjo viduryje susipažinus su pareiškėjų pateiktais dokumentais buvo nuspręsta, kad abu Palangos oro uosto objektus norinti projektuoti ir statyti Vilniaus bendrovė „Merko statyba“ neatitinka reikalavimų.
Palangos oro uostas nusprendė abiejų objektų konkursuose norinčios dalyvauti įmonės paraiškas atmesti. Nesutikdami su tokiu sprendimu bendrovės atstovai jį apskundė Klaipėdos apygardos teismui, kuris bendrovės prašymu konkursų vykdymą sustabdė. Bylinėjimasis vyksta iki šiol.
„Gal numatytus statybos darbus ir būtų galima spėti atlikti per 2010 metus, jei bent kovo pradžioje su rangovu būtų pasirašyta projektavimo sutartis. Bet tuomet konkursai turėtų prasidėti jau dabar“, – teigė laikinai Palangos oro uostui vadovaujantis Edmundas Vaišnoras.
Užsitęsusį bylinėjimąsi gali nutraukti tiktai taikos sutartis su „Merko statyba“.
Palangos oro uostui svarbu rekonstruoti senąjį terminalą, kad būtą galima atskirai priimti išskrendančius bei atskrendančius keleivius. Dabar abu keleivių srautai priimami rekonstruotoje terminalo dalyje, todėl vienu metu oro uostas negali priimti iš Šengeno ir Rusijos atskrendančių orlaivių.