Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Partijos per šiuos rinkimus reklamai išleido mažiau

Neseniai rinkėjų el. pašto dėžutes pasiekė laiškas su prisegta prezentacija, kurioje vienas politikas ateinančiuose Seimo rinkimuose ragina balsuoti už jį.
E.Ovčarenko nuotr. / Politinė reklama
Šaltinis: BNS
0
A A

Daugiausia iš politinės reklamos per šiuos Seimo rinkimus uždirbo televizija TV3 televizija – 2,6 mln. litų. Politinei reklamai šiais metais išleista gerokai mažiau pinigų nei per Seimo rinkimus prieš ketverius metus, rašo „Verslo žinios“.

„Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumažėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo“, – teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros „Omnicom Media Group“ vadovė.

R.Malinauskienė pateikė tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenis, remiantis jais, 2012 metais rinkimams politikai išleido 53 proc. mažiau pinigų nei per 2008 metų Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. litų, o 2008 metais – 11,7 mln. litų. Partijų reklamų sumažėjo 84 proc., o kandidatų reklamos padaugėjo 24 proc. Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, daugiausia pajamų per šiuos rinkimus į Seimą gavo televizijos LNK ir TV3, atitinkamai 1,2 mln. litų ir 2,6 mln. litų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min