„Nepamirškite, kad Lietuva nėra labai gerai žinoma šalis. Palyginus, kaip bandyta patraukti dėmesį iki šiol, tai gali būti labiausiai šalį pasaulyje išgarsinęs dalykas per visą jos istoriją. Ir tai buvo padaryta linksmai ir geranoriškai – už jokius pinigus tokio žiniasklaidos dėmesio nenupirksi. Neįmanoma suskaičiuoti akcijos vertės, tačiau jei reklamos agentūroms mokama po dolerį už kiekvieną suorganizuotą peržiūrą „YouTube“, tai šiuo atveju kiekvienas paspaudimas tikrai vertas bent 2 dolerių. Tada paskaičiuoti paprasta, daugiau nei 5 milijonai peržiūrų – taigi daugiau nei 10 milijonų dolerių, o tai yra daugiau nei 25 milijonai litų“, – sako ženklodaros konsultantas visame pasaulyje, „Wherebrands“ kūrybos direktorius Jeremy Hildrethas.
TNS duomenimis, vien Didžiojoje Britanijoje apie šį vaizdo įrašą skelbė 6 826 portalai, Indijoje – 128, Jungtinėse Amerikos Valstijose – 3 496, o Vokietijoje – 1 716 portalų. Oficialioji versija „YouTube“ anglų kalba peržiūrėta 4 877 943 kartų, lietuvių kalba – 1 647 411, daugybė televizijų visame pasaulyje vaizdo įrašą įsidėjo į savo svetaines. Anglų kalba vaizdo įrašas peržiūrėtas 257 šalyse ir regionuose. Populiariausias vaizdas buvo Lietuvoje, Amerikoje, Prancūzijoje, Kanadoje ir Lenkijoje. Tarp „YouTube“ žiūrovų – 80 proc. vyrai, 20 proc. – moterys. „Google“ paieškos sistemoje susidomėjimas Vilniumi rugpjūtį, tuo metu, kai pasaulį apskriejo A.Zuoko socialinė provokacija, padidėjo daugiau nei dvigubai. Vilnius.lt puslapio lankomumas tuo metu padidėjo daugiau nei tris kartus.