Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 09 30

Pasaulio ekspertai skaičiuoja, kad Artūro Zuoko socialinė provokacija su tanku verta daugiau nei 25 mln. litų

Harvarde Vilniaus merui Artūrui Zuokui įteikus taikos premiją už tai, kad tanku pervažiuodamas nelegalioje vietoje pastatytą automobilį atkreipė pasaulio dėmesį ir privertė susimąstyti, pasaulio ekspertai skaičiuoja, kad Lietuva išreklamuota daugiausia per šalies istoriją, teigiama Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.
Meras Artūras Zuokas meta iššūkį neleistinose vietoje automobilius statantiems žmonėms
Meras Artūras Zuokas meta iššūkį neleistinose vietose automobilius statantiems žmonėms. / Artūro Zuoko nuotr.

„Nepamirškite, kad Lietuva nėra labai gerai žinoma šalis. Palyginus, kaip bandyta patraukti dėmesį iki šiol, tai gali būti labiausiai šalį pasaulyje išgarsinęs dalykas per visą jos istoriją. Ir tai buvo padaryta linksmai ir geranoriškai – už jokius pinigus tokio žiniasklaidos dėmesio nenupirksi. Neįmanoma suskaičiuoti akcijos vertės, tačiau jei reklamos agentūroms mokama po dolerį už kiekvieną suorganizuotą peržiūrą „YouTube“, tai šiuo atveju kiekvienas paspaudimas tikrai vertas bent 2 dolerių. Tada paskaičiuoti paprasta, daugiau nei 5 milijonai peržiūrų – taigi daugiau nei 10 milijonų dolerių, o tai yra daugiau nei 25 milijonai litų“, – sako ženklodaros konsultantas visame pasaulyje, „Wherebrands“ kūrybos direktorius Jeremy Hildrethas.

TNS duomenimis, vien Didžiojoje Britanijoje apie šį vaizdo įrašą skelbė 6 826 portalai, Indijoje – 128, Jungtinėse Amerikos Valstijose – 3 496, o Vokietijoje – 1 716 portalų. Oficialioji versija „YouTube“ anglų kalba peržiūrėta 4 877 943 kartų, lietuvių kalba – 1 647 411, daugybė televizijų visame pasaulyje vaizdo įrašą įsidėjo į savo svetaines. Anglų kalba vaizdo įrašas peržiūrėtas 257 šalyse ir regionuose. Populiariausias vaizdas buvo Lietuvoje, Amerikoje, Prancūzijoje, Kanadoje ir Lenkijoje. Tarp „YouTube“ žiūrovų – 80 proc. vyrai, 20 proc. – moterys. „Google“ paieškos sistemoje susidomėjimas Vilniumi rugpjūtį, tuo metu, kai pasaulį apskriejo A.Zuoko socialinė provokacija, padidėjo daugiau nei dvigubai. Vilnius.lt puslapio lankomumas tuo metu padidėjo daugiau nei tris kartus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius