-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 01

Pilies uostas tapo per mažas

Pilies jachtų uoste vis sunkiau telpa laivai, tad planuojama jį gerokai išplėsti.
Uostas - Pilies jachtų uostas jau sunkiai talpina visus laivus.
Pilies jachtų uostas jau sunkiai talpina visus laivus. / Jorės Janavičiūtės nuotr.
Temos: 1 Remontas

2009 m. atlikus Pilies jachtų uosto ir Danės upės krantinių rekonstrukciją, šią teritoriją pagal koncesijos sutartį 25 metus valdo AB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR). Iš jachtų uosto ši įmonė gauna maždaug 7 proc. savo pajamų. Pasak KLR generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, uosto pajamos sudaro 800–900 tūkst. Lt kasmet. Pagal koncesijos sutartį KLR nemoka už krantinės valdymą, tačiau įmonė įsipareigojusi investuoti į Pilies uostą.

Laivų daugėjo keleriopai

Anot direktoriaus, į uostą jau investuota apie 900 tūkst. litų, o iki kitų metų gegužės  planuojama investuoti dar 3 mln. litų. Ketinama statyti stacionarią arba mobilią kuro kolonėlę – ji jau turėtų būti „The Culture 2011 Tall Ships Regatta“ metu.

Taip pat numatyta įsigyti įrenginių, reikalingų jachtų pakėlimui, transportavimui, daugiau vandens, elektros tiekimo kolonėlių, gerinti švartavimosi sąlygas Danės krantinėje.

Bendrovės vadovo teigimu, investicijos į Pilies uostą atsipirks negreitai, tačiau KLR dėl to per daug galvos nesuka, mat uostas yra būtina Klaipėdos įvaizdžio dalis.
Pernai uostelyje apsilankė 1018 laivų, o 2004-aisias laivų skaičius tesiekė 251. „Laivų skaičius vis didėja, dažnai uoste visos vietos užpildytos, tačiau laivus vis tiek priimame, – sakė jis. – Kadangi tokios sąlygos nėra itin komfortiškos, kitą sezoną planuojame praplėsti jachtų uostą. Tada atsirastų apie 300 naujų stovėjimo vietų.“

Daugėja skandinavų

Smiltynėje rekonstruojamo jachtų uosto konkurencijos KLR vadovas nebijo: bus mažiau grūsties Pilies uoste, į Klaipėdą galės atvykti daugiau laivų.

Jachtų uosto vadovas Kastytis Bartusevičius pastebi tendenciją, jog Klaipėdą atranda vis daugiau suomių, norvegų, taip pat apsilanko danų, švedų, lenkų ar viena kita rusų jachta. Pastaruoju metu daugėja burinių laivų, o anksčiau populiaresni buvo motoriniai. Anot jo, šiuo metu dažniausiai perkami nauji laivai, o anksčiau Pilies uosto klientai buvo linkę pirkti naudotus. K.Bartusevičius džiaugėsi, kad atsiranda naujų iniciatyvų – buriuotojai patys organizuoja regatas, pavyzdžiui, vadinamąją trečiadieninę regatą.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius