Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Premjerą Andrių Kubilių nustebino ketinimai už milijonus litų gerinti valstybės tarnybos įvaizdį

Andrius Kubilius
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr. / Andrius Kubilius
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Premjeras Andrius Kubilius sako nustebęs dėl to, kad Ministro pirmininko tarnyba (MPT) beveik už 2 mln. litų ketina rengti reklaminę kampaniją valstybės tarnybos įvaizdžiui gerinti.

„Aš labai nustebau, manau, kad tai yra nesusipratimas. Mes valstybės tarnybą iš tikrųjų turime labai stipriai reformuoti, po to jau galvoti apie jos įvaizdžio formavimą – apie tai mes kalbėjome jau su Ministro pirmininko tarnybos žmonėmis. Tikrai neturėtų tam būti dabar leidžiami pinigai“, – penktadienį žurnalistams sakė A.Kubilius.

Visuomenėje vyraujantį priešiškumą valstybės institucijoms ir tarnautojams MPT ketina mažinti surengdama reklaminę kampaniją valstybės tarnybos įvaizdžiui gerinti. Tam planuojama skirti 1,785 mln. litų Europos Sąjungos (ES) lėšų.

MPT šią savaitę paskelbė konkursą socialinei informacijai ir viešųjų ryšių priemonėms pirkti.
Pagal konkurso sąlygas, jo laimėtojas turėtų atlikti sociologinius tyrimus, aiškinantis visuomenės požiūrį į valstybės tarnybos sistemą, valstybės tarnautojų, statutinių tarnautojų veiklą ir veiklos rezultatus.

Remiantis apklausos rezultatais reikės parengti viešųjų ryšių ir socialinės informacijos planą bei įgyvendinti tame plane numatytas priemones. Visuomenėje vyraujantį priešiškumą valstybės institucijoms ir tarnautojams MPT ketina mažinti surengdama reklaminę kampaniją valstybės tarnybos įvaizdžiui gerinti.

Numatyta, kad turės būti parengtos ir įgyvendintos keturios informavimo kampanijos apie valstybės tarnybą. Reklaminiai skelbimai šia tema turės atsirasti spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete.
Ministro pirmininko tarnybos Komunikacijos departamento Lina Karsokaitė BNS sakė, kad tai ilgalaikis projektas. Jis turėtų būti įgyvendintas iki 2012 metų gruodžio 31 dienos.
Projektas bus finansuojamas ES lėšomis.

„Valstybės tarnyba yra vienas esminių valstybės ramsčių, ypač svarbu siekti jos efektyvumo, skaidrumo prieš visuomenę, kurio šiandien trūksta. Todėl būtina didinti pasitikėjimą valstybės tarnybos sistema, kartu ir didinti jos atsakomybę ir atskaitomybę visuomenei“, – sumanymą grindė L.Korsakaitė.

Anot Ministro pirmininko tarnybos, šiandien visuomenėje vyrauja priešiškumas valstybės institucijoms, valstybės tarnautojams, statutiniams tarnautojams. Tai esą skatina neigiamus reiškinius šiandieninėje visuomenėje: spartų šešėlinės ekonomikos ir nusikalstamumo augimą, korupciją.

„Neigiamas valstybės tarnybos ir tarnautojo vertinimas bei priešiškumas valstybės institucijų atžvilgiu neigiamai veikia politikų, pareigūnų, tarnautojų, statutinių tarnautojų etikos normas ir moralę, neskatina kokybiškai atlikti jiems pavestų funkcijų, daro juos mažiau atspariais korupcijai ir kitoms negatyvioms apraiškoms“, – tvirtinama konkurso dokumentuose.

Viliamasi, kad naujoji reklamos kampanija pagerins valstybės tarnybos įvaizdį, paskatins bendradarbiauti viešąjį ir privatų sektorius, prisidės prie viešojo administravimo skaidrumo ir efektyvumo.  

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min