Kol kas dėl Smiltynės perkėlos pardavimo verda aršios diskusijos. „Vyriausybėje prasidėjo tik pirminė diskusija dėl visų galimų Lietuvoje įmonių, kuriose valstybė turi kontrolinį paketą, privatizavimo. Mūsų pozicija aiški – Smiltynės perkėlos nereikia privatizuoti. Bendrovę Vyriausybė įtraukė į privatizuojamų įmonių sąrašą, tačiau dar vyksta diskusijos ir dėsime visas pastangas, kad ji nebūtų privatizuota“, – „15min“ sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Bendrovę Vyriausybė įtraukė į privatizuojamų įmonių sąrašą, tačiau dar vyksta diskusijos ir dėsime visas pastangas, kad ji nebūtų privatizuota.
Susisiekimo ministerija pateikė argumentus, kodėl nereikia parduoti šios įmonės. Anot pašnekovo, keltai yra pagrindinė susisiekimo priemonė, kuria neringiškiai susisiekia su žemynu, o keliai negali būti privatūs. Taip pat įmonei nereikia apyvartinių lėšų, yra atnaujintas laivų parkas.
„Trečia, privatizavę bendrovę galime sulaukti problemiškų pasekmių. Jokios kitos susisiekimo per marias alternatyvos nėra, todėl privatizavus gali atsirasti monopolija“, – teigė E.Masiulis.
Smiltynės perkėlos privatizavimui nepritaria ir Neringos savivaldybė. Ji žada kreiptis į Vyriausybę.
Baiminamasi, kad privatizavus bendrovę nukentės visuomenės interesai, bus panaikinta galimybė neatlygintinai keltis laivu gyvenamąją vietą Kuršių nerijoje deklaravusiems asmenims bei vietos įmonėms ir įstaigoms.
Neringos savivaldybės meras Vigantas Giedraitis nuogąstauja, kad gali būti suvaržyta judėjimo teisė. Šiuo metu Vyriausybė skiria lėšas neatlygintinai keltis laivais, suteikdama kiekvienam neringiškiui galimybę laisvai judėti. Merui kyla įtarimų, kad privatizavus bendrovę lengvata būtų panaikinta.