„Rytinio eismo piko metu buvo keičiamas šviesoforas Kalvarijų-Ozo ir Kareivių gatvių sankryžose. Visi šviesoforai išjungti, reguliuotojo jokio nėra, taigi sankryžoje susidarė didžiulė spūstis, visi važiavo kaip nori“, – pasakojo vilnietis Eimantas Stoškus.
Vairuotoją papiktino, kodėl judrios sankryžos reguliavimu nepasirūpino nei šviesoforą keitusi įmonė, nei policijos pareigūnai.
„Ne „Urbico“ darbas reguliuoti eismą. Visi remonto darbai derinami su savivaldybe ir policija. Tai jų darbas užtikrinti saugų eismą“, – sakė bendrovės „Urbico“, atsakingos už miesto šviesoforus, atstovas spaudai Sigitas Baltuška.
Pasak pašnekovo, bendrovės darbuotojai tąkart remontavo per eismo įvykį nudaužtą šviesoforo stulpą.
„Remontuojant šviesoforą, šalia budėjo Kelių eismo priežiūros tarnybos ekipažas. Matyt, buvo nuspręsta, kad eismo reguliuoti nereikia. Tai sprendžiame ne mes“, – sakė S.Baltuška.
„Šviesoforams neveikiant, kiekvienoje sankryžoje yra kelių eismo ženklai, kuriais vairuotojai turėtų vadovautis“, – patarė Vilniaus apskrities Vyriausiojo policijos komisariato patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas.
Pasak jo, jei šviesoforai sutrinka didesnėse miesto sankryžose – Kalvarijų-Ozo, Kalvarijų-Konstitucijos prospekto, Geležinio Vilko-Ukmergės gatvių sankirtose, tuomet skubiai siunčiamas ekipažas eismui reguliuoti.
Telefonas neveikia
Šis vairuotojas E.Stoškus, įstrigęs spūstyje, pats nutarė imtis veiksmų problemai spręsti ir paskambino savivaldybės trumuoju numeriu 1664, tačiau šis neveikė.
„Telefonas kurį laiką neveikė dėl techninio gedimo. Spėjame, kad skambučių rautas buvo per didelis ir linija „nulūžo“. Kurį laiką stebėsime sistemą, kad gedimas nepasikartotų“, – sakė savivaldybės Telekomunikacijų poskyrio vedėjas Ričardas Kukevičius.
Nors telefonas esą buvo sutaisytas, juo į savivaldybę prisiskambinti žurnalistams nepavyko visą dieną.