VGTU veikia mokslo laboratorija, kuri atlieka gatvių kokybės tyrimus. Pagal Europos Sąjungos reikalavimus lėšos gatvėms remontuoti iš Kelių priežiūros programos skiriamos tik tada, kai iš anksto yra parengtas gatvių taisymo prioritetinis projektas. Šie projektai nėra pigi paslauga, tačiau netrukus ateis laikas, kai ir Lietuvoje lėšos bus skiriamos tik turint tokius projektus.
Gatvių tyrimo kaina priklauso nuo to, ar sukaupti duomenys, kada ir kaip gatvė buvo remontuojama iki šiol. Jeigu tokių duomenų nėra, gatvę daugelyje vietų reikia gręžti, o taip išauga paslaugos kaina. Tada, kai VGTU specialistai atlieka tyrimus, rengiama dokumentacija ir kreipiamasi dėl lėšų gavimo iš Kelių priežiūros programos. VGTU mokslininkai tokius tyrimus yra atlikę Vilniuje.
Kaune yra 910 km gatvių. Trečdaliu jų važinėja visuomeninis transportas, todėl ketvirtadienį vykusiame pasitarime buvo kalbėta, kad tyrimus pirmiausia būtų galima atlikti šiose gatvėse.Tokius projektus, remdamasi atliktais tyrimais, tvirtintų miesto taryba. Tuomet tarybos nariai matytų, kurios gatvės yra prasčiausios būklės, kurias reikia remontuoti prioritetine tvarka, ir nekiltų klausimų, „o kas šioje gatvėje gyvena“, bei teiginių, kad vienoje ar kitoje gatvėje duobių yra daugiau.
Iki šiol remontuotinų gatvių sąrašus pristatydavo atitinkamų skyrių ir seniūnijų specialistai. Gatvių kokybė dabar nustatoma pagal esamų duobių skaičių. Išklausius mokslininkų pasiūlymus, bus nagrinėjama, kokia ir kelių metų informacija apie gatvių būklę yra sukaupta savivaldybėje.