Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2015 gruodžio 10d. 11:49

Rusų propagandininkai susitepusio amerikiečio rankomis Baltijos šalis „meta“ iš NATO

NATO vėliava
AFP/„Scanpix“ nuotr. / NATO vėliava
Amerikiečiai „susimąstė“ apie Baltijos šalių šalinimą iš NATO. Tokią pasaulį drebinančią antraštę šią savaitę paskelbė propagandinis Rusijos portalas rubaltic.ru. Ir dar sykį prašovė.

Portalas skelbia esą rimtus pasvarstymus, kad Baltijos šalių priėmimą į Aljansą klaida laiko ne bet kas, o prestižinis leidinys „Forbes“. Vienoje vietoje rubaltic.ru užsimena, jog straipsnio autorius – „Forbes“ apžvalgininku įvardijamas Dougas Bandow. Nors su „Forbes“ redakcija jis neturi beveik nieko bendro, kone visoje publikacijoje jo pareiškimai cituojami kaip viso „Forbes“ nuomonė.

„Forbes“ interneto svetainėje iš tikrųjų yra D.Bandow straipsnis. Jame iš tikrųjų rašoma, kad Baltijos šalių priėmimas į NATO buvo „milžiniška klaida“, o Lietuva, Latvija ir Estija vadinamos „bejėgėmis tautomis“, dėl kurių priėmimo į Aljansą smarkiai nukentėjo JAV saugumas. O neseniai publikuota ir daugiau D.Bandow pamąstymų apie tai, kad NATO amerikiečiams apskritai nereikia. Tačiau tiek rubaltic.ru, tiek paties D.Bandow per „Forbes“ svetainę pateikiamoje tinklaraščio autoriaus biografijoje nutylimos labai įdomios detalės.

Visai jo karjerai didelį šešėlį metė parduotų publikacijų skandalas.

Rusijos propagandos pamėgto autoriaus gyvenimo aprašyme – ir ryškūs punktai, ir gėdingos dėmės. D.Bandow dirbo prezidento Ronaldo Reagano administracijoje – tai vienas ryškiausių jo biografijos punktų. Tačiau visai jo karjerai didelį šešėlį metė parduotų publikacijų skandalas.

2005 m. pabaigoje D.Bandow buvo priverstas pasitraukti iš „Cato Institute“, vienos įtakingiausių politinės analizės organizacijų JAV. Gėdingo pasitraukimo priežastis – kyšininkavimas.

„Twitter“ nuotr./Dougas Bandowas
„Twitter“ nuotr./Dougas Bandow

D.Bandow prisipažino, kad maždaug dešimt metų ėmė pinigus iš žinomo lobisto Jacko Abramoffo mainais į pastarojo klientams palankius straipsnius. Kiek tiksliai straipsnių buvo nupirkta, jis teigė nepamenantis. „BusinessWeek Online“ jis tada prisipažino, kad tokių publikacijų buvo „nuo 12 iki 24“.

Tiesa, triukšmingai iš „Cato Institute“ pasitraukęs apžvalgininkas po kurio laiko grįžo į šią įstaigą. D.Bandow apie NATO ir Baltijos šalių bei Lenkijos gynimą kritiškai pasisako toli gražu ne pirmą kartą.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

SEB verslo augimo programa

01:37:23

OfiSPA – vieta dirbti ir nepavargti

Video

03:08
07:33
00:20

15min metų knygų rinkimai

Esports namai

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie 15min