2013 06 20

Seimas nesutiko didinti baudas už greičio viršijimą

Seimas ketvirtadienį atmetė konservatorių Antano Matulo ir Vidos Čigriejienės siūlymą gerokai padidinti baudas už greičio viršijimą.
Antanas Matulas
Antanas Matulas / BFL/Tomo Lukšio nuotr.

Parlamentarai siūlė greitį 10-20 kilometrų per valandą viršijančius vairuotojus bausti 100-200 Lt bauda, 20-30 kilometrų per valandą viršijančius – 200-500 Lt bauda, 30-40 kilometrų per valandą greitį viršijančius – 500-800 Lt bauda.

Tačiau parlamentarai tokį įstatymo projektą atmetė.

A.Matulas pripažino, kad jam buvo labai sunku įkalbėti Seimo narius pasirašyti, kad šis projektas būtų įtrauktas į darbotvarkę. „Aš suprantu, kad bijoma įkliūti, tačiau vienintelis būdas neįkliūti – tvarkingai važiuoti, turime būti pavyzdys“, – kolegas mokė jis.

Konservatorius teigė, kad dabar vairuotojai nedrausmingi, nes žino, kad įkliuvę viršijantys greitį mokės juokingas baudas.

„Man pačiam važiuojant 90 km per valandą greičiu tarptautinis autobusas signalizavo, kad traukčiausi į šoną, nes trukdau, – skundėsi parlamentaras. – Pamatyti žmogų tvarkingai važiuojantį jau beveik neįmanoma. Teko domėtis, vairuotojai šiuos pažeidimus daro vėl ir vėl“.

Kai kurie Seimo nariai suabejojo, ar baudų padidinimas išspręs problemą. „Drąsos kelio“ atstovas Vytautas Matulevičius pasiūlė baudas skaičiuoti pagal pažeidėjo uždarbį.

Konservatorius Kęstutis Masiulis pareiškė, kad baudos turi būti tokios, kad žmonės išgalėtų jas susimokėti, nes daugėja atvejų, kai vietoje baudos renkamasi areštinę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius