Dabar populiaru
Publikuota: 2016 rugsėjo 14d. 15:26 , atnaujinta: 2016 rugsėjo 14d. 18:20

Septyni Druskininkų „Grand Spa Lietuva“ viešėję asmenys susirgo

„Grand Spa Lietuva“ ir statybos šalia
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / „Grand Spa Lietuva“ ir statybos šalia

Septyni asmenys, ilsėjęsi Druskininkų „Grand Spa Lietuva“, susirgo ūmiu gastroenteritu, praneša Druskininkų valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, iškart pradėję tyrimą.

Informaciją VMVT gavo iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro.

Atlikus patikrinimą įstaigos maitinimo filiale nustatyta, kad patalpoms trūko tvarkos ir švaros, dalis valymui skirto inventoriaus buvo nekokybiškai išplauta.

Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau imtasi visų įmanomų priemonių padedant sunegalavusiems, žmonėms, teigia „Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius.

Siekiant išsiaiškinti galimas susirgimų priežastis ir įvertinus pavojų infekcijai išplisti, Druskininkų VMVT laikinai sustabdė maitinimo filialo veiklą, kol bus atliktas patalpų ir gamybos inventoriaus generalinis valymas bei dezinfekcija.

Be to, atrinkti maisto produktų, vandens, nuoplovų nuo darbinių paviršių mėginiai laboratoriniam ištyrimui, įmonės darbuotojai, dirbę su maistu, taip pat nukreipti sveikatos patikrinimui.

Tyrimas tęsiamas toliau, aiškinamasi, ar infekciniai susirgimai kilo dėl netinkamo maisto tvarkymo maitinimo bloke ar buitinio kontakto metu.

Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau imtasi visų įmanomų priemonių padedant sunegalavusiems, žmonėms, teigia „Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius.

„Glaudžiai bendradarbiaujame su visuomenės sveikatos centro specialistais ir Druskininkų maisto ir veterinarijos tarnyba, remiamės jų rekomendacijomis ir vykdome jų nurodymus. Nedelsiant dezinfekavome susirgusių klientų kambarius, vieno restorano gamybinėse patalpose atlikome generalinį patalpų valymą ir pasamdėme profesionalią dezinfekavimo įmonę, kuri atliko pilną šių patalpų ir įrangos dezinfekciją. Taip pat dedame visas pastangas, kad patikslinti klientų negalavimo priežastį: yra paimti pakartotiniai vandens ir nuoplovų mėginiai, taip pat besiskundžiančių klientų ir visų virtuvės darbuotojų mėginiai mikrobiologiniams tyrimams atlikti“, – pranešime spaudai cituojamas Š.Abramavičius.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Naujienos

Vardai

Grąžinti verta

„Daugiau šypsenos“

Kuriu ir apsaugau

„Susitikime lauke“

Renginių gidas

Parašykite atsiliepimą apie 15min