Tokį prašymą neseniai savivaldybės Eismo saugumo komisijai pateikė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
„Prašysiu, kad šį pasiūlymą-eksperimentą įvertintų specialistai, atsižvelgdami į techniniame projekte numatomą galimybę Laisvės alėjoje, po jos rekonstrukcijos, vakarais leisti dalinį judėjimą automobiliais“, – sakė meras.
Anot jo, automobiliai galėtų judėti viena eismo juosta. „Niekas nesako, kad pėsčiųjų alėja būtų panaikinta. Tačiau šioje miesto arterijoje vakarais trūksta gyvybės, todėl bet kokios idėjos turi būti svarstomos, ypač įvertinant būsimą Laisvės alėjos rekonstrukciją. Prieš ją galima būtų atlikti eksperimentą: pažiūrėti, ar toks variantas pasiteisintų“, – įsitikinęs A.Kupčinskas.
Tikimasi, kad leidus į Laisvės alėją įvažiuoti automobiliais, vakarais miesto centre laiką leistų daugiau kauniečių.
„Senamiestyje, Rotušės aikštėje, automobiliai gali važiuoti ratu, todėl ten gyvenimas vyksta, o Laisvės alėja vakarais tuščia. Todėl ir reikia įvertinti pasiūlymus Laisvės alėjoje nuo 18 val. leisti važiuoti ir statyti automobilius“, – sakė A.Kupčinskas.
Laisvės alėjoje leisti dalinį automobilių judėjimą savo išvystymo variante pareikė ir architektas Šarūnas Kiaunė. Jo parengtame Laisvės alėjos rekonstrukcijos techniniame projekte numatyta galimybė šia gatve važiuoti vakarais.
Pasak Š.Kiaunės, Laisvės alėjos analizė jau yra baigta, padaryta toponuotrauka, atlikti kiti paruošiamieji darbai. Planuojama, kad iki lapkričio techninis Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektas bus visiškai užbaigtas.