Mokyklinius švarkus, kelnes ir sijonus joje užsakiusių moksleivių tėvai piktinasi, kad apie iškilusias problemas sužinojo likus kelioms dienoms iki mokslo metų pradžios.
Į dešimtą klasę sūnų šiemet išleisianti kaunietė Elena buvo šokiruota, kai vakar užsukusi į siuvyklą sužinojo, kad sūnus negaus užsakytos uniformos. „Liepos 22-ą siuvykloje užsakėme sūnui mokyklines kelnes ir švarką. Kaip užstatą palikome 100 litų. Prieš savaitę pasiėmėme kelnes, o švarką sutarėme palikti dar savaitei. Tačiau vakar atėjusi į siuvyklą sužinojau, kad jo pasiūti siuvėjos negalės, nes neturi ir artimiausiu metu negaus reikalingos medžiagos“, – „15min“ pasakojo moteris.
Pasak kaunietės, po incidento siuvykloje jai be kalbų buvo grąžinti visi sumokėti pinigai. „Dėl to pretenzijų neturiu. Tačiau man pikta, kad apie tai, jog uniformos nepasius, sužinojome likus kelioms dienoms iki rugsėjo 1-osios. Užsisakyti naują švarką nebėra laiko“, – sakė Elena.
Siuvyklos direktorė Edita Činčikaitė „15min“ pripažino, kad vėluoja pasiūti uniformas dviejų miesto mokyklų moksleiviams. Pasak įmonės vadovės, tai lėmė tiekėjai – jie laiku nepristatė užsakyto audinio, o siuvykla jo atsargų nebeturėjo. „Kelių rūšių audinius gavome tik vakar. Savo klientus perspėjame, kad negalime pasakyti tikslių datų, kada įvykdysime užsakymą, nes esame priklausomi nuo tiekėjų“, – tikino pašnekovė. Kasmet prieš mokslo metus po keliasdešimt mokyklinių uniformų pasiuvančios įmonės vadovė sakė, kad anksčiau panašių nesklandumų nepasitaikė.
„Akivaizdu, kad buvo nevykdomi sutartiniai santykiai. Siuvykla klientę turėjo anksčiau informuoti apie tai, kad negalės atlikti užsakymo. Tačiau, jei moteris neturi sutarties, kurioje būtų numatyti terminai – per kiek laiko ir iki kada turi būti pasiūta uniforma – delspinigių ar kitos piniginės žalos reikalauti nėra pagrindo“, – sakė Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos Kauno apskrities skyriaus vedėja Vida Packočinienė.