Nuotraukose matosi, kaip prie vieno iš interesantams skirtų langelių ant informacinės lentelės užklijuotas socialinės reklamos lipdukas. Joje pavaizduotos lavono kojos, o šalia esantis užrašas „Nevairuok išgėręs“ įspėja, jog taip gali nutikti kiekvienam, nepaisiusiam šio draudimo.
„Norvegijoje už tokius dalykus darbuotojas, tai padaręs, mažų mažiausiai lėktų iš darbo arba gautų baudą iš policijos“, – teigė nuotraukas atsiuntęs svečias iš Norvegijos, kurį laiką gyvenantis Kaune.
Pasak VĮ „Regitra“ viešųjų ryšių specialistės Laimutės Užupės, socialinės reklamos plakatai ir lipdukai „Regitros“ skyriuje atsirado praėjusį rudenį, kada Valstybinis psichikos sveikatos centras pradėjo vykdyti socialinę akciją „Nevairuok išgėręs“. Jos metu „Regitroje“ vairuotojams buvo dalijami dviejų rūšių lipdukai: su jau matytomis žmogaus pėdomis ir Kelių eismo taisyklių ženklą primenančiu paveiksliuku.
„Turiu pasakyti, kad paklausiausi ir buvo su žmogaus pėdomis. Manau, kad toks vaizdas suveikia geriau nei neutralus, priverčia žmones pamąstyti apie vairavimo išgėrus pasekmes“, – sakė L.Užupė. „Regitros“ atstovės teigimu, jokio pasipiktinimo dėl šios socialinės reklamos plakatų ar dalijamų lipdukų iki šiol jie nebuvo sulaukę.