Miesto savivaldybės taryba trečiadienį po pateikimo pritarė siūlymui svarstyti klausimą dėl aikštelių statybos ir valdymo, kuris būtų atliekamas bendradarbiaujant viešajam ir privačiam sektoriui.
Kaip buvo paaiškinta posėdyje, galutiniu tarybos nutarimu bus atvertas kelias Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankui skolinti lėšas verslininkams, norintiems įgyvendinti šį projektą. Banko dalyvavimas taip pat turėtų užtikrinti proceso skaidrumą.
Skaičiuojama, kad šiuo metu Vilniuje trūksta apie 3 tūkst. automobilių stovėjimo vietų. Tačiau požeminių ir antžeminių aikštelių svarba ypač išaugs kitąmet kovą, nuo kurio sostinėje planuojama apmokestinti įvažiavimą į Senamiestį.
Automobilių aikštelės turėtų atsirasti dešimtyje Vilniaus vietų:
-
tarp J.Lelevelio ir A.Vienuolio gatvių;
-
tarp A.Strazdelio ir K.Vanagėlio gatvių;
-
A.Smetonos gatvėje;
-
tarp Tauro, Pamėnkalnio ir Z.Sierakausko gatvių;
-
po Lukiškių aikšte;
-
Naugarduko ir Pylimo gatvių sankirtoje;
-
Maironio g. 27A (į daugiaaukštį parkingą rekonstruojama siurblinė);
-
Polocko ir Krivių gatvių sankirtoje;
-
tarp Žipronių, M.Daukšos ir Subačiaus gatvių;
-
tarp Kruopų, Raugyklos ir Plačiosios gatvių.