-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 11 21

Spalio mėnesį vartotojų nuotaikos gerėjo

Nuo 2009 m. tyrimų bendrovė RAIT pradėjo matuoti vartotojų nuotaikos indeksą (VNI). VNI matuoja vartotojų gyvenimo kokybės, materialinės padėties bei vartojimo pokyčius. Šis indeksas atskleidžia ne tik kaip pasikeitė vartotojų padėtis, elgsena, bet ir kokie jų ateities lūkesčiai. Kiekvieną mėnesį apklausiama virš 1000 Lietuvos gyventojų. Paskutinė apklausa atlikta 2012 metų spalio 3-9 d.
Prasidės bobų vasara
Spalio mėnesį VNI pakilo keturiais procentiniai punktais ir siekia –10 proc. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Spalio mėnesį VNI pakilo keturiais procentiniai punktais ir siekia –10 proc.

Spalio mėnesį sumažėjo Lietuvos gyventojų, galvojančių, kad per artimiausius 3 mėnesius Lietuvos ekonominė situacija labai pablogės arba pablogės. Rugsėjį tokių buvo 40 proc., o spalio mėnesį – 29 proc. Taip pat sumažėjo žmonių tikinčių, kad jų asmeninė ar jų šeimos materialinė padėtis per artimiausius 3 mėnesius labai pablogės arba pablogės. Rugsėjį taip galvojo 36 proc. Lietuvos gyventojų, spalio mėnesį jų dalis sumažėjo iki 27 proc.

Optimistiškiausiai nusiteikę yra 25-34 metų amžiaus gyventojai, aukštąjį išsimokslinimą bei aukščiausias pajamas (virš 1101 Lt vienam šeimos nariui) turintys Lietuvos gyventojai. Taip pat didžiųjų miestų gyventojai (virš 180 000 gyv.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius