Prekybos centras žada, kad pirkėjų laukia nuolaidos iki 50 proc., tačiau patys prekybininkai neslepia, jog šiais metais pirkėjams teks rinktis iš skurdesnio asortimento ir senesnių kolekcijų, nes pačių naujausių ir brangiausių gaminių vežti nėra prasmės. Nesitikima ir tokio vartojimo šuolio, koks buvo dar pernai, rašo „Verslo žinios“.
„Tikiuosi, kad pasibaigus kalėdinei prekybai ateis stabilesnis laikotarpis. Žinosime, kiek krito vartojimas ir kaip reikia dirbti. Vis dėlto prognozuoti, kas bus ateityje, kai nežinome net elektros kainos ir kiek atsieis parduotuves išlaikyti, sudėtinga“, – prisipažįsta Deimantas Dalibogas, AB „Lėvuo“ generalinis direktorius.
Vis dėlto prekybininkai dovanų sau ir artimiesiems ieškantiems piliečiams nežada rekordiškai pigių galimybių apsipirkti, nors artėjant šventėms rinkoje girdėti ir optimistų.
„Mes planuojame, kad kalėdiniu laikotarpiu apyvarta šoktelės dvigubai. Pirkimo bumas dar neprasidėjo, bet judėjimas jau juntamas. Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, paklausesnės elektronikos prekės ir buitinė technika. Iš smulkių produktų – kvepalai“, – sako Dainius Liulys, UAB „Pigu“, valdančios internetinio prekybos centrą Pigu.lt, vadovas.