Pirmąją lapkričio savaitę vykęs projektas „Patirk“ pakvietė Kauno ISM studentus pagilinti jau turimas žinias, pasimokyti iš vadovų bei perimti jų turimą patirtį. Išbandyti savo jėgas buvo galima rinkodaros, pardavimų, žiniasklaidos ir logistikos srityse.
Dvylika bendradarbiauti sutikusių įmonių, tokių kaip „KG–Group“, „Anona“, „Kauno aerouostas“, „15min“ ar „Swedbank“, susilaukė didelio studentų dėmesio. Savo ruožtu įmonės domėjosi jaunų žmonių nuomonėmis, idėjomis, patarimais ir leido studentams įsilieti į organizacijos darbą.
Kauno muzikinis teatras studentams suteikė progą išbandyti save administratoriaus kėdėje, „KG–Group“ pasiūlė prisidėti atliekant naujų produktų degustaciją, o „AutoJuta“ leido išbandyti savo naujausius automobilius. Projekto uždarymo dieną dalyviai pasidalijo įspūdžiais ir džiaugėsi įgavę neįkainojamos patirties.
Studentų susidomėjimas šiuo projektu įrodė, jog neužtenka vien teorinių žinių – taip pat svarbu pamatyti ir kuo daugiau sužinoti apie įvairias sritis bei įmonių veikimo principus.