Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 06 09

Sumažinusios kainas e.parduotuvės pritrauktų trigubai daugiau klientų

Paprastas parduotuves lietuviai iškeistų į pirkimą internetu, jei elektroninėse parduotuvėse kainos būtų mažesnės nei įprastose prekybos vietose, rodo interneto sprendimų kompanijos „M2 technologijos” ir tyrimų bendrovės „Vilmorus“ atlikta apklausa.
Kompiuteriai
Kompiuteriai / K. Vanago/BFL nuotr.

Šiuo metu pusę visų internetinių parduotuvių pirkėjų sudaro didesnes nei 800 Lt mėnesines pajamas vienam šeimos nariui gaunantys asmenys.

E.parduotuvėse perka dvigubai daugiau vyrų negu moterų. Pagal gyvenamąją vietą pirkėjai pasiskirto daugmaž po lygiai – panašiai perka tiek Vilniaus, tiek kitų didžiųjų miestų, tiek likusių Lietuvos miestų ir kaimų gyventojai.

Didžiausioms e.parduotuvių pirkėjų grupėms – specialistams ir aukštąjį išsilavinimą turintiems interneto vartotojams – svarbiausia, kad kainos interneto parduotuvėje būtų mažesnės nei įprastoje. Tam pritaria kitų grupių respondentai – maža kaina interneto parduotuvėje yra svarbi daugiau nei pusei visų apklaustųjų. Įvairios atsiskaitymo formos pirkėjams nėra tokios svarbios renkantis tarp paprastų ir e.parduotuvių.

Verslininkai į internetines parduotuves galėtų pritraukti tris kartus daugiau klientų, jei pasiūlytų patrauklias kainas ir pasirinktų tinkamus būdus apie tai informuoti jauną ir vidutinio amžiaus auditoriją.

„Kadangi vartotojai didelę reikšmę teikia prekių ekonomiškumui, investicijos į lojalumo sistemų sukūrimą šiuo metu duotų gerų rezultatų. Naudinga pagalvoti ir apie naujus lankytojų pritraukimo būdus, pavyzdžiui, integraciją su socialiniais tinklais, kadangi juos itin vertina jaunesni pirkėjai, moksleiviai ir studentai, kurie šiuo metu Lietuvoje yra pagrindiniai e.parduotuvių klientai“, – teigia „M2 technologijų“ direktorius Martynas Slapšys. Pirkėjai iki 29 metų sudaro 46 proc. internetinių parduotuvių klientų.

Tyrimas parodė, kad vyresniems nei 40 metų pirkėjams svarbus patogus aptarnavimas – jie kaip e.parduotuvių pranašumą išskiria prekių pristatymą patogiu metu ir į patogią vietą. Kaimuose gyvenantys žmonės, kurie sudaro 10 procentų e.parduotuvių klientų, be prekės kainos, vertina ir interneto suteikiamą galimybę pirkti neišeinant iš namų.

Patenkinus vartotojų išsakytus poreikius iš e.parduotuvių pirktų beveik trigubai daugiau Lietuvos gyventojų, rodo tyrimo rezultatai. „Vadinasi, verslininkai į internetines parduotuves galėtų pritraukti tris kartus daugiau klientų, jei pasiūlytų patrauklias kainas ir pasirinktų tinkamus būdus apie tai informuoti jauną ir vidutinio amžiaus auditoriją“, – sako M.Slapšys.

Atliekant tyrimą 21 Lietuvos mieste ir 54 kaimuose buvo apklausta 1000 respondentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius