Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Šventės lobį rado „Jūros žvaigždės“

Lobio ieškotojai turėjo atlikti įvairiausias rungtis.
Žaidimo „Atrask savo lobį“ nuotr. / Lobio ieškotojai turėjo atlikti įvairiausias rungtis.
Šaltinis: 15min
0
A A

Pirmą kartą Jūros šventės metu klaipėdiečiai ir miesto svečiai buvo kviečiami ne tik stebėti gausybę įvairaus žanro renginių, bet ir tapti aktyviais jų dalyviais, ieškant šventės teritorijoje paslėpto tikro lobio.

Norą dalyvauti interaktyviame pramoginiame žaidime „Atrask savo lobį“ ir varžytis dėl pagrindinio prizo, AB DFDS Seways dovanos – kelionės į Švediją arba Vokietiją – pasiryžo 10 komandų. Tris dienas, spręsdami rebusus, mįsles, Morzės abėcėle užkoduotus renginių pavadinimus, šokdami salsą, lankstydami popierinius laivelius bei orientuodamiesi po šventės teritorijoje išsibarsčiusias salas, lobio ieškotojai aplankė beveik visus Jūros šventės renginius.

Komandose, kurias sudarė 2–4 žmonės, buvo įvairaus amžiaus lobio ieškotojų – nuo vaikų iki garbaus amžiaus močiučių, kurios vardan galimybės dalyvauti žaidime, nepaisė skaudančių kojų ir paskutinę akimirką nulėkusios į parduotuvę kūrė savo komandos įvaizdį.

Unikalia apranga, kuri turėjo atitikti žaidimo dvasią, išsiskyrė visos komandos: vieni apsirėdė piratais, kiti – jūros zebrais ar miško vilkais, pasivadinę originaliais vardais – „Pikantika“, „Dryžuota banga“, „Jūros žvaigždės“. Į komandas būrėsi šeimos, artimi draugai ir net uostamiesčio sporto klubų nariai.

„Šis žaidimas buvo puiki galimybė šventę švęsti kitaip. Svarbiausia – ne rastas lobis, o jo ieškant gerai praleistas laikas Jūros šventėje“, – tvirtino visi komandų nariai, pabrėžę, kad tik šio žaidimo dėka aplankė tiek daug renginių ir net sužinojo visiškai naujų dalykų apie savo miestą.

Daugeliui jų sunkiausia buvo orientavimosi rungtis, gerokai suklaidinusi ir nuvedusi visiškai priešinga kryptimi. O daugiausia azarto kėlė individualios užduotys.

Po įtemtos kovos, pirmaujant tai vienai, tai kitai komandai, nugalėtoją padėjo išaiškinti tik sekmadienio vakarą atlikta paskutinė užduotis. Greičiausiai surinkę dėlionę, kurioje buvo pavaizduotas AB DFDS Seways keltas, pagrindinį žaidimo prizą laimėjo dviejų šeimų komanda „Jūros žvaigždės“: Lilija Bručkienė, Ričardas Bručkus, Darius Bručkus, Jolanta Bručkienė.

Jie visi keturi, kartu pasiimdami ir automobilį, turės galimybę AB DFDS Seways keltu pasirinktu laiku vykti į pasirinktą šalį – Švediją arba Vokietiją.

Pasak žaidimo organizatorių – uostamiesčio parduotuvės „Tavo dviratis“ bei VšĮ „Žinių namai“, žaidimas rado atgarsį šventės dalyvių širdyse ir privertė visus į kasmet vykstančią šventę pažvelgti kitaip.

„Labiausiai šis žaidimas iš jo dalyvių pareikalavo kantrybės, nes rungtys buvo išdėstytos penkių valandų laike, o komandos labai norėjo skubėti, užduotis atlikdamos varžybų ritmu“, – sakė žaidimo „Atrask savo lobį“ organizatoriai.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min