-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 18

Tarp geriausių Lietuvoje – trys Klaipėdos rajono turizmo objektai

Drevernos prieplauka, viešbutis-kavinė-restoranas-galerija „Lijo“ ir kaimo turizmo sodyba „Gaspada“ pelnė prizines vietas Valstybinio turizmo departamento organizuotame tradiciniame konkurse „Sėkmingiausias 2009 m. turizmo projektas“.
Prieplaukoje jau netrukus galės švartuotis pirmosios jachtos.
Tarp geriausių turizmo projektų – moderni Drevernos prieplauka. / D.Grikšaitės nuotr.

Konkursas surengtas jau šeštąjį kartą. Renkant sėkmingiausius siekiama ne tik paskatinti gerai dirbančias bendroves ar asmenis įvertinti jų nuopelnus šalies turizmui, bet ir pritraukti užsienio turistų, skatinti vietinių domėjimąsi Lietuva.

Gargždų turizmo informacijos centras konkursui pateikė penkias Klaipėdos rajono nominacijas. „Sėkmingiausiu kaimo turizmo paslaugų teikėju siūlėme kaimo turizmo sodybą „Gaspadą“. Sodyba užėmė trečiąją vietą. Viešbutį–kavinę–restoraną–galeriją „Lijo“ siūlėme sėkmingiausiai maitinimo paslaugų teikėjo nominacijai. „Lijo“ liko antri. Drevernos prieplauka taip pat pelnė antrąją vietą tarp sėkmingiausių turizmo infrastruktūros projektų. Sėkmingiausiu nekomerciniu turizmo rinkodaros projektu siūlėme Lietuvos Tūkstantmečio minėjimo Klaipėdos rajone programą, o žvejų medžiotojų namus „Žaliasis slėnis“ – sėkmingiausiu kaimo turizmo paslaugų teikėju. Nors pirmosios vietos šiemet nelaimėjome, tačiau pelnėme daugiausiai iš visų dalyvių – net tris – prizines vietas“, – džiaugėsi Daiva Buivydienė, Gargždų turizmo informacijos centro direktorė. Pasak jos, Klaipėdos rajono savivaldybė vienintelė iš Klaipėdos apskrities pateikė projektų paraiškas.

Garsina rajoną

Klaipėdos raj. savivaldybės nuotr./Konkurso nugalėtojai atsiėmė apdovanojimus.
Klaipėdos raj. savivaldybės nuotr./Konkurso nugalėtojai atsiėmė apdovanojimus.

Šiemet profesionali vertinimo komisija buvo sudaryta iš turizmo verslo asociacijų ir visuomeninių organizacijų deleguotų atstovų. Konkurse įsteigtos devynios nominacijos. Komisija rinko sėkmingiausius apgyvendinimo, kelionių organizavimo, kaimo turizmo ir maitinimo paslaugų teikėjus. Įvertintas ir sėkmingiausias nekomercinis turizmo rinkodaros projektas, turizmo infrastruktūros projektas ir informacijos sklaidos projektas, pristatantis vietinio turizmo galimybes. Išrinktas ir geriausiai dirbantis turizmo informacijos centras Lietuvoje.

„Laimėtos prizinės vietos yra svarbus įvertinimas, garsinantis Klaipėdos rajoną. Didelis pasiekimas – iš penkių pasiūlytų projektų net trys tapo prizininkais. Beje, pernai džiaugėmės ir pirmąja vieta, mat sėkmingiausiu maitinimo paslaugų teikėju Lietuvoje buvo pripažintas „Šaulio“ restoranas“, – kalbėjo iš apdovanojimų ceremonijos Vilniuje grįžusi mero pavaduotoja Rūta Cirtautaitė.

Siekiant apdovanoti geriausius, atsižvelgta į šiuos kriterijus: indėlį gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį, inovatyvumą, konkurencingumą ar poveikį šalies turizmo konkurencinėms galimybėms didinti, pasiektus veiklos rezultatus. Vertintos gautos pajamos, aptarnautų turistų skaičius, įgyvendintos informacinės sklaidos priemonės, investicijų dydis. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius