Turizmo informacijos centre bus teikiama labai svarbi, šiandien didele problema tapusi, taksi užsakymo paslauga „pre-payed taxi“, veikianti principu – svečiui pageidaujant, taksi užsakomas telefonu, įvykdomas apmokėjimas, o svečiui perduodamas tik kelionės čekis. Tokiu būdu, tikimasi, išvengti piniginių ir pastaruoju metu paaštrėjusių santykių tarp svečio ir taksi vairuotojo. Pasak, TIC direktorės Jolantos Beniulienės, tokia paslauga padės pagerinti miesto įvaizdį užsienio svečių akyse.
Oro uoste įsteigtas Centras teiks dar vieną išskirtinę paslaugą – tai pagalba tarptautinių konferencijų organizatoriams, kuomet jie pageidauja atvykimo salėje suteikti konferencijų dalyviams pirminę informaciją.
Šiais metais balandžio 8 d. VšĮ Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras pasirašė sutartį su Valstybine įmone Tarptautiniu Vilniaus oro uostu dėl TIC padalinio steigimo oro uosto keleivių atvykimo salėje.
Anot, Vilniaus oro uosto atstovės, šiuo žingsniu siekiama pritraukti kuo daugiau turistų, kad informacinė miesto paslaugų teikimo informacija būtų pasiekiama kiekvienam, būtų taupomas turistų laikas ir, kad kelionės smulkmenos ir nesusipratimai netemdytų svečių geros nuotaikos.