Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Teismas atmetė Vito Tomkaus „Respublikos leidinių“ ieškinį prieš „Verslo žinias“ dėl „WikiLeaks“ publikacijų

Teismas
Ramūno Danisevičiaus/Scanpix nuotr. / Teismas
Šaltinis: 15min
0
A A

Vilniaus apygardos teismas paskelbė sprendimą civilinėje byloje, kurioje „Respublikos“ leidėjas Vitas Tomkus siekė prisiteisti 0,5 milijono litų iš „Verslo žinių“ (VŽ) dėl perspausdintų publikacijų apie „WikiLeaks“ paviešintą informaciją.

Ketvirtadienį Vilniaus apygardos teismas paskelbė, kad atmetė ieškovo „Respublikos leidinių“ pretenzijas atsakovui „Verslo žinioms“ dėl pažeistos dalykinės reputacijos gynimo ir žalos atlyginimo.

Kaip žinoma, „Respublikos“ leidėjas Vitas Tomkus šioje civilinėje byloje siekė prisiteisti 0,5 milijono litų iš „Verslo žinių“ dėl perspausdintų publikacijų apie „WikiLeaks“ paviešintą informaciją.

Bylą laimėjusių „Verslo žinių“ naudai iš ieškovo priteista 5 500 litų bylinėjimosi išlaidų.

Šiandienis Vilniaus apygardos teismo sprendimas per 30 dienų gali būti apskųstas Lietuvos apeliaciniam teismui.

Kaip skelbta anksčiau, dienraštį „Respublika“ leidžianti bendrovė bandė teistis dėl JAV ambasados Lietuvoje diplomatų surinktos informacijos, kuri nugulė į įslaptintus dokumentus.

Juose teigiama, kad vaistų bendrovės „Pfizer“ atstovybės Lietuvoje vadovui Raimundui Voiškai „Respublikos“ savininkas prieš kelerius metus siūlė už 1 mln. litų sunaikinti bendrovės konkurentus. Apsispręsti dėl pasiūlymo R.Voiška turėjo dvi savaites. Slaptuose dokumentuose taip pat teigiama, kad po to, kai atstovybės Lietuvoje vadovas šį pasiūlymą atmetė, „Respublikoje“ pasipylė jį ir bendrovę juodinantys straipsniai.

Vilniaus apygardos teismas vasarą buvo nusprendęs taikyti laikinąsias apsaugos priemones ir areštuoti  0,5 mln. litų vertės „Verslo žinių“ turto. Vėliau šis turto areštas buvo panaikintas.

Bylos nagrinėjimo metu Vilniaus apygardos teisme ieškovo atstovas advokatas Julius Petrulionis buvo sakęs, kad „Respublikos leidiniai“ patyrė finansinę žalą, tačiau jos dydžio neįvardijo. Puse milijono litų ieškovai įvertino patirtą neturtinę žalą.

„Verslo žinios“ rašė ne apie Vitą Tomkų, o apie tai, ką užsienio spauda rašo apie Lietuvos žiniasklaidą“, – teisme yra sakęs VŽ advokatas Vitoldas Kumpa.

Straipsnį apie korupciją Lietuvos žiniasklaidoje galite perskaityti čia.

15min.lt primena, kad lapkričio viduryje tame pačiame Vilniaus apygardos teisme buvo atmestas ir V.Tomkaus „Respublikos leidinių“ ieškinys dėl tų pačių „WikiLeaks“ publikacijų prieš portalą „Delfi“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min