Byloje taip pat buvo pateikti priešieškiniai, kuriais atsakovai Trakų rajono savivaldybės administracija ir Trakų rajono savivaldybė prašė pripažinti Kultūros paveldo departamento išduotą leidimą demontuoti Trakų rajono savivaldybei priklausančią prieplauką kaip pažeidžiantį Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius nuosavybės teisių gynimą ir Trakų rajono savivaldybės interesus bei įpareigoti ieškovą Trakų istorinio nacionalinio parko direkciją atstatyti sugriautą prieplauką.
Teismas, išnagrinėjęs bylą ir išanalizavęs aktualius teisės aktus Trakų istorinio nacionalinio parko direkcijos ieškinį atmetė. Teismas konstatavo, kad Trakų rajono savivaldybės tarybos nuosavybėn perduodant Trakų salos ir pusiasalio pilių kultūriniame rezervate bei Galvės ežero hidrografiniame draustinyje esančias prieplaukas viešas interesas pažeistas nebuvo. Teismas nurodė, kad turto, priklausančio valstybei, perdavimas savivaldybės nuosavybėn negali būti vertintinas kaip viešojo intereso pažeidimas, kadangi tiek valstybei, tiek savivaldybei priklausantis turtas valdomas, naudojamas ir juo disponuojama išimtinai siekiant užtikrinti visuomenės interesų užtikrinimą, be to, valdant valstybės ir savivaldybių turtą yra taikomi vienodi kriterijai tiek valstybės institucijoms, tiek savivaldybės institucijoms, joms keliami analogiški reikalavimai.
Teismas taip pat atmetė ir Trakų rajono savivaldybės administracijos ir Trakų rajono savivaldybės priešieškinių reikalavimus. Teismas nurodė, kad reikalavimo dėl leidimo demontuoti prieplauką pripažinimo pažeidžiančiu Lietuvos Respublikos teisės aktus reglamentuojančius nuosavybės teisių gynimą ir Trakų rajono savivaldybės interesus partenkinimas nesukels jokių teisinių pasekmių, be to, neaišku kaip toks sprendimas būtų vykdomas.
Teismas taip pat konstatavo, kad Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija buvo tik prieplaukos demontavimo darbų vykdymo organizatorė, ji nepriėmė sprendimo griauti prieplaukos ir tuo labiau neatliko tų veiksmų savavališkai, neesant tam jokio pagrindo. Atsižvelgiant į tai, teismas atsakovų reikalavimus įpareigoti Trakų istorinio nacionalinio parko direkciją atstatyti sugriautą prieplauką pripažino nepagrįstais.
Šis teismo sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos teismui.