Sprendimu buvo patvirtintas Kauno oro uosto 508,16 ha teritorijos, kurią sudaro 438,37 ha valstybinės žemės, 62,59 ha valstybinių miškų ir 7,20 ha privačios nuosavybės teise valdomos žemės, detalusis planas. Pareiškėjų nuomone, Kauno oro uosto teritorijos detalusis planas patvirtintas šiurkščiai pažeidžiant Teritorijų planavimo įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių detaliojo planavimo procedūrą, nuostatas, todėl yra neteisėtas ir naikintinas.
Teismas jau ėmėsi priemonių reikalavimui užtikrinti ir 2011 m. lapkričio 9 d. nutartimi sustabdė ginčijamo Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimo galiojimą iki teismo sprendimo šioje administracinėje byloje įsiteisėjimo.
Teismas nutartyje pažymėjo, jog detalusis planas yra teritorijų planavimo dokumentas, kuris yra pagrindas tam tikriems teisiniams santykiams atsirasti bei kitiems administraciniams aktams priimti.
Susipažinęs su ginčijamo sprendimo aiškinamuoju raštu, sutiko su pareiškėjų nuomone, jog atsakovai, patvirtinę detalųjį planą, siekia suplanuoti teritoriją, pakeisti jose valstybinio miško žemę į kitas naudmenas ir iškirsti mišką.
Be to, Teismo vertinimu, detaliojo plano sprendinių įgyvendinimas jau yra pradėtas realizuoti. Taip pat prie skundo nebuvo pridėtas poveikio aplinkai vertinimas, todėl Teismui kilo pagrįstų įtarimų, jog, kaip ir nurodė pareiškėjai, poveikio aplinkai vertinimas tvirtinant ginčijamą detalųjį planą nebuvo atliktas, tuo galimai pažeidžiant asmenų subjektinę teisę į sveiką ir švarią aplinką. Šios aplinkybės lėmė reikalavimo užtikrinimo priemonių taikymo faktinį pagrindą.
Nutartis dėl ginčijamo sprendimo sustabdymo per septynias dienas nuo jos nuorašo įteikimo dienos atskiruoju skundu gali būti skundžiama Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.