Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 08 28

Televizorių kasdien žiūri devyni iš dešimties lietuvių

Pasak pasaulinės tyrimų bendrovės TNS, suaugusieji visame pasaulyje lieka ištikimi televizijai, keičiasi tik jos vartojimo įpročiai. Tai patvirtina trys ketvirtadaliai interneto vartotojų (75 proc.), kurie atsakė, kad prie televizoriaus laiką leidžia kiekvieną dieną.
Televizoriaus žiūrėjimas taip pat gali būti streso priežastis
Televizoriaus žiūrėjimas taip pat gali būti streso priežastis / Flash pro, Flickr.com

Vakarienė prie ekrano taip pat išlieka gyva tradicija: 76 proc. respondentų prisipažino skiriantys televizijai visą savo dėmesį valgant vakare, parodė tarptautinės tyrimų kompanijos TNS atliktas pasaulinis tyrimas, kurio metu buvo apklausta virš 55 tūkst. interneto vartotojų visame pasaulyje.

TNS tyrimai rodo, kad beveik pusė interneto vartotojų pasaulyje (48 proc.), žiūrėdami televiziją, natūraliai tuo pačiu metu įsitraukia ir į įvairią veiklą savo skaitmeniniuose prietaisuose: tikrina elektroninį paštą, socialinius tinklus, apsipirkinėja internetu.

Lietuvos gyventojų įpročiai panašūs: 2014 m. TV kasdien žiūrėjo 89.1 proc. Lietuvos interneto vartotojų nuo 15 m. amžiaus. Bendrai su medijomis Lietuvos interneto vartotojai praleidžia vidutiniškai 8 val. 15 minučių per dieną. Medija, kuriai interneto vartotojai Lietuvoje vis dar skiria daugiausiai laiko yra televizija. Vidutiniškai vienas interneto vartotojas Lietuvoje televiziją žiūrėjo 3 valandas 49 minutes per dieną.

TNS tyrimai rodo, kad beveik pusė interneto vartotojų pasaulyje (48 proc.), žiūrėdami televiziją, natūraliai tuo pačiu metu įsitraukia ir į įvairią veiklą savo skaitmeniniuose prietaisuose: tikrina elektroninį paštą, socialinius tinklus, apsipirkinėja internetu. Skaitmeniniai prietaisai leidžia TV turinį žiūrėti tiek tiesiogiai, tiek bet kuriuo patogiu vartotojams laiku, kas taip pat didina televizijos žiūrimumą. Tokia galimybe naudojasi ketvirtadalis (25 proc.) pasaulio interneto vartotojų. Lietuvoje TV turinį internetu kompiuteryje arba mobiliajame įrenginyje kasdien žiūri 13,3 % vyresnių nei 15 metų gyventojų.

„Fotolia“ nuotr./Mergina naršo kompiuteryje
„Fotolia“ nuotr./Mergina naršo kompiuteryje

„Nėra abejonių, kad konkurencijos tradicinei televizijai bent kol kas nėra, tačiau reklamdaviai turės atkreipti dėmesį į besikeičiančius televizijos žiūrėjimo įpročius ir mąstyti, kaip prie jų prisitaikyti. Didžiosios žiniasklaidos kompanijos jau spėjo tą pastebėti ir pasinaudoti. Augant televizijos žiūrimumui internete, jos pradėjo siūlyti papildomą TV turinį, kurį galima žiūrėti išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Panašių sprendimų ateityje galima laukti dar daugiau“, – teigia TNS LT projektų direktorė Ž. Janukonienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius