Tuo metu lietuviai žiniasklaidos priemonėms – televizijai, spaudai, radijui ir internetui – skiria mažiausiai dėmesio. Tai parodė tyrimų kompanijos TNS atliktas Lietuvos, Latvijos ir Estijos visuomenės informavimo priemonių ir jų pasiekiamų auditorijų tyrimas.
Aktyviausi televizijos žiūrovai Baltijos šalyse – estai – prie ekranų kasdien vidutiniškai praleidžia 3 val. ir 49 min. Tuo metu latviai šiai žiniasklaidos priemonei vidutiniškai kiekvieną dieną skiria 3 val. 29 min. savo laiko, lietuviai – 3 val. 24 min.
2011 m. duomenimis, Lietuvoje daugiausiai žiūrovų dėmesio sulaukė Europos vyrų krepšinio čempionato rungtynės. Latvijoje žiūrimiausių TV laidų trejetuke net dvi pozicijas užima aukščiausių valstybės vadovų – Latvijos prezidento A. Bėrzinio ir ministro pirmininko V. Dombrovskio kalbos. Kuomet Estijoje daugiausiai TV auditorijos sutraukė Eurovizijos dainų konkurso finalo transliacija.
84 proc. latvių, pirmaujančių pagal spaudos skaitymo rodiklius tarp Baltijos šalių, teigia skaitę nors vieną spaudos leidinį.
Tarp estų ši dalis siekia 77 proc., lietuvių – 73. Lietuvoje ir Latvijoje pagal skaitomumą pirmauja moterų arba laisvalaikio žurnalai: mūsų šalyje – žurnalas „Žmonės“, Latvijoje – „Ieva“. Kuomet Estijoje skaitomiausias yra dienraštis „Postimees“.
Estijai radijo kasdien vidutiniškai klausosi 3 val. 41 min, latviai – 3 val. 1 min. Lietuviai iš visų Baltijos šalių radijo klausosi mažiausiai – 2 val. 25 min. Vidutinis klausytų radijo stočių skaičius tarp estų siekia 3,17, tarp lietuvių – 3, 09, tarp latvių – 2,4.
Daugiausiai internete naršo estai – 76 proc. šios šalies gyventojų teigė per pastaruosius šešis mėnesius naudojosi internetu. Latvijoje ir Lietuvoje ši dalis atitinkamai sudaro 67 proc. ir 64 proc.