Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 10 03

TNS: pernai lietuvius labiausiai domino krepšinis, latvius – politikai, estus – „Eurovizija“

Iš trijų Baltijos šalių gyventojų daugiausiai laiko prie televizorių ekranų, klausydamiesi radijo ir naršydami internete praleidžia estai, kuomet latviai skaito daugiausia spaudos.
Simas Jasaitis prieš rungtynės su Rusija
Simas Jasaitis / Fotodiena/Roberto Dačkaus nuotr.

Tuo metu lietuviai žiniasklaidos priemonėms – televizijai, spaudai, radijui ir internetui – skiria mažiausiai dėmesio. Tai parodė tyrimų kompanijos TNS atliktas Lietuvos, Latvijos ir Estijos visuomenės informavimo priemonių ir jų pasiekiamų auditorijų tyrimas.

Aktyviausi televizijos žiūrovai Baltijos šalyse – estai – prie ekranų kasdien vidutiniškai praleidžia 3 val. ir 49 min. Tuo metu latviai šiai žiniasklaidos priemonei vidutiniškai kiekvieną dieną skiria 3 val. 29 min. savo laiko, lietuviai – 3 val. 24 min. 

2011 m. duomenimis, Lietuvoje daugiausiai žiūrovų dėmesio sulaukė Europos vyrų krepšinio čempionato rungtynės. Latvijoje žiūrimiausių TV laidų trejetuke net dvi pozicijas užima aukščiausių valstybės vadovų – Latvijos prezidento A. Bėrzinio ir ministro pirmininko V. Dombrovskio kalbos. Kuomet Estijoje daugiausiai TV auditorijos sutraukė  Eurovizijos dainų konkurso finalo transliacija.

84 proc. latvių, pirmaujančių pagal spaudos skaitymo rodiklius tarp Baltijos šalių, teigia skaitę nors vieną spaudos leidinį.

Tarp estų ši dalis siekia 77 proc., lietuvių – 73. Lietuvoje ir Latvijoje pagal skaitomumą pirmauja moterų arba laisvalaikio žurnalai: mūsų šalyje – žurnalas „Žmonės“, Latvijoje – „Ieva“. Kuomet Estijoje skaitomiausias yra dienraštis „Postimees“.

Estijai radijo kasdien vidutiniškai klausosi 3 val. 41 min, latviai  – 3 val. 1 min. Lietuviai iš visų Baltijos šalių radijo klausosi mažiausiai – 2 val. 25 min. Vidutinis klausytų radijo stočių skaičius tarp estų siekia 3,17, tarp lietuvių  – 3, 09, tarp latvių – 2,4.

Daugiausiai internete naršo estai – 76 proc. šios šalies gyventojų teigė per pastaruosius šešis mėnesius naudojosi internetu. Latvijoje ir Lietuvoje ši dalis atitinkamai sudaro 67 proc. ir 64 proc.



 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius