-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 04 15

Transporto permainų miestiečiai nekeikė

Pasikeitę sostinės viešojo transporto tvarkaraščiai ir sutrumpėjęs troleibusų bei autobusų darbas miestiečių nemalonės neužsitraukė. Parkų vadovai sako tikėjęsi skundų atakos, tačiau džiaugiasi pagaliau įrodę, kad itin ankstyvas transportas miestui nėra gyvybiškai būtinas.
Apkarpę maršrutus transportininkai tikisi miestui per metus sutaupyti apie 3-5 mln. Lt. Šiuo metu savivaldybė autobusų ir troleibusų parkams skolinga apie 40 mln. Lt.
Apkarpę maršrutus transportininkai tikisi miestui per metus sutaupyti apie 3-5 mln. Lt. Šiuo metu savivaldybė autobusų ir troleibusų parkams skolinga apie 40 mln. Lt. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo vakar pasikeitė visų troleibusų ir autobusų tvarkaraščiai – miesto transportas išrieda į gatves valanda vėliau, o į parką grįžtą pusvalandžiu valanda anksčiau. Dėl naujos tvarkos jau atsirado besiskundžiančiųjų miestiečių, tačiau tokių esą pavieniai.

„Apie 20 val. turėtų normaliai kursuoti autobusai, tačiau transporto teko laukti 40 min. ilgiau. Stotelėje buvo ir daugiau nepatenkintųjų, juolab kad stotelėje skelbiamas tvarkaraštis nesutapo su esančiu internete“, – pasakojo Pilaitėje gyvenanti „15min“ skaitytoja Kotryna.

Mergina tikino specialiai nevažiavusi maršrutiniu autobusiuku norėdama patikrinti, kiek gali tekti laukti autobuso.

„Galbūt ne visi tvarkaraščiai dar buvo pakeisti, tačiau stotelių taip pat nemažai – apie tūkstantis. Iš tiesų tikėjomės daug daugiau skundų, žmonės naujovę sutiko ramiai. Žiūrėsime kaip bus toliau“, – teigė „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius.

Pasak pašnekovo, valanda pavėlinus troleibusų darbą pirmuosiuose maršrutų reisuose atsirado daugiau keleivių, transportas nebevažinėja tuščias.

„Reikia leisti ir mažiau pakaitinių troleibusų, kol vieni vairuotojai pietauja. Paryčiais pradėję darbą jie turėdavo užkandžiauti puse aštuonių ryte – per patį piką, tekdavo leisti daugiau troleibusų“, – dėstė J.Bagdonavičius.

Naktimis nevažinėjo

Gyventojų pasipiktinimo nesulaukė ir „Vilniaus autobusų“ vadovai. „Daugiau nerimo ir skambučių buvo prieš keičiantis tvarkai. Dar tik pirmą dieną važiuojame vėliau, tačiau skundų beveik nėra. Tai dar kartą parodo, kad ankstyvais ir vėlyvais maršrutai naudojosi labai mažai žmonių“, -–tikino „Vilniaus autobusų“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis. Į darbą apie šeštą ryto važiuojantys miestiečiai, esą turės prisitaikyti. Į maršrutų vėlinimą turėtų atsižvelgti ir darbdaviai. „Mažieji turi taikytis prie didesniųjų, o ne atvirkščiai“, – kalbėjo G.Nakutis.

Problemų nekilo ir nuo balandžio pradžios panaikinus naktinius autobusų maršrutus. Ketinama juos grąžinti tik ypatingų švenčių ar renginių metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius