-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 11 20

Traukinių bildėjimo iškamuotus žmones uostininkai kaltina reketu

Prie pat geležinkelio bėgių, kur per dieną prabilda šimtai vagonų, gyvenantys klaipėdiečiai siekia ramybės. Tuo tarpu uostininkai tikina, kad žmonės bando pasipelnyti iš situacijos.
Nemuno gatvės daugiabučiai – visai šalia geležinkelio.
Nemuno gatvės daugiabučiai – visai šalia geležinkelio. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Nemuno gatvės 113 ir 133 namai – prie pat geležinkelio bėgių. Žmonės pro savo langus mato nuolat zujančius darbininkus, bėgiais pralekiančius vagonų sąstatus, sunkiasvorį transportą. 

Susenę daugiabučiai nuo nuolatinės vibracijos trūkinėja. Tačiau žmonės neskuba investuoti į remontą – vis prisimenamas prieš kelis metus duotas pažadas juos iškeldinti. Namuose vis dar sumontuoti seni langai, kai kur ir su įskilusiais stiklais. 

Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./Nemuno gatvėje gyvenantys žmonės neskuba remontuoti būsto.
Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./Nemuno gatvėje gyvenantys žmonės neskuba remontuoti būsto.

Oficialiai teigiama, kad šiuose namuose gyvena 27 šeimos, tačiau gyvenimas verda tik keliuose butuose – kitur, panašu, jau nebėra nuolatinių gyventojų. 

Prie pat gyvenamųjų namų dieną naktį krovos darbus vykdančios kompanijos „Klaipėdos Smeltė“ vadovas apsilankęs daugiabučiuose suabejojo, ar ten kas dar gyvena. „Nėra nei kriauklių, nei unitazų“, – teigė jis per Klaipėdos uosto tarybos posėdį. 

Anot jo, šiemet pervežimai geležinkeliais sumažėjo apie 15 proc., tačiau skundų dėl triukšmo gaunam tik daugiau. Uostininkai ėmė abejoti, ar tik ne šitaip bandoma pasiekti, kad iškeldinimo procesas iš tiesų vyktų. 

Visuomenės sveikatos centro specialistai, nustatę, kad šioje vietoje viršijamos triukšmo normos, įpareigojo „Klaipėdos Smeltę“ naktį apriboti traukinių eismą nuo 22 val. iki 6 val. ryto. Tačiau, anot R.Juškos, toks apribojimas atneštų milijoninių nuostolių. Siūloma statyt triukšmą malšinančią sienutę.

Šioje gatvėje gyvenantis Egidijus Stupuras piktinosi, kad gyventojai vaizduojami kaip teroristai – lyg ieškantys naudos sau. „Kas atsakys, kai nuo nuolatinės vibracijos išjudėjęs kaminas ims ir nugrius. Vieną dieną baigsis kantrybė. Mes nereikalaujame nieko neįmanomo, tik ramybės“, – tikino klaipėdietis. 

Klaipėdos savivaldybė dalį Nemuno gatvės ketina atiduoti Uosto direkcijai, tačiau ir šioji neketina iškeldinti gyventojų. 

Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./Gyvenamasis namas stovi prie pat geležinkelio, kur nuolat zuja vagonai.
Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./Gyvenamasis namas stovi prie pat geležinkelio, kur nuolat zuja vagonai.

„Bandoma visus šunis sukarti ant uosto. Ne mes vykdome krovos darbus, ne mes skleidžiame triukšmą“, – žodžių nevyniojo laikinai uostui vadovaujanti Roma Mušeckienė. Anot jos, geležinkelis čia nutiestas jau prieš kelis dešimtmečius, čia nuolat vyko uosto veikla ir gyventojai puikiai žinojo, kad „uoste ne gėlės auginamos“. 

„Puikiai žinome, kiek kainuoja ir kiek trunka iškeldinimo procedūros. Iškelsime Nemuno gatvės gyventojus, triukšmu ims skųstis visa Žalgirio gatvė“, – teigė ji. 

Sutarta, kad Klaipėdos uosto direkcija, „Lietuvos geležinkeliai“ bei „Klaipėdos Smeltė“ inicijuos naujus triukšmo matavimus.

Gyventojai piktinasi, kodėl ankstesni matavimai, atlikti net du kartus, uostininkams pasirodė nepatikimi.

E.Stupuras tikino, jog neketina nuleisti rankų – jis jau kreipėsi į institucijas dėl leidimo blokuoti geležinkelio bėgius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius