Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 02 18

Tyrimas: vis daugiau vartotojų žino savo teises bei turi informacijos, kaip jas apginti

Tyrimai rodo, kad Lietuvoje vis daugiau vartotojų žino savo teises bei turi informacijos, kaip jas ginti. Pasak „Vilmorus“ apklausos, beveik pusė gyventojų yra patenkinti savo žiniomis, o trečdalis teigiamai vertina vartotojų teisių apsaugą.
Mergina su pirkiniais
Asociatyvi nuotrauka / 123RF nuotr.

Apklausos rodo, kad 3 iš 5 gyventojų žino, kur reiktų kreiptis, jei verslininkas atsisakytų kompensuoti nuostolius, o 80 proc. yra girdėję apie jų teises ginančią Tarnybą.

Tačiau nepaisant to, tyrimas atskleidė, kad dalis gyventojų vis dar vengia kreiptis į ginčus nagrinėjančias institucijas ir mano, kad taip tik gaiš laiką.

Praėjusių metų duomenimis, dešimtadalis šalies gyventojų teigė, kad buvo pažeistos jų, kaip vartotojų, teisės.

Daugiausia susiduriama su klaidinančia reklama, 1 iš 5 sako buvo įsigiję nekokybišką prekę, 15 proc. suteikta nekokybiška paslauga.

Tačiau vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebi, kad pažeidimų mažėja, o pernai skaičiai buvo patys mažiausi per paskutinį dešimtmetį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius