-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 08

Uostininkai atsiprašo už triukšmą ir vibraciją

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija atsiprašo gyventojų už keliamą triukšmą.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanija laikinai liko be svarbiausių vadovų
Triukšmą keliantys darbai vyksta prie KLASCO. / Egidijaus Jankausko/15min nuotr.

Uosto direkcijai su Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft pasirašius sutartį dėl krantinių dviejų krantinių rekonstrukcijos, šiuo metu vykdomi naujų fasadinių krantinės sienų statybos darbai – kalami plieniniai įlaidai. Darbų metu naudojama galinga kalimo įranga, kuri neišvengiamai sukelia triukšmą ir vibraciją.

Uosto direkcija bei rekonstrukcijos darbus prie bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) nuomojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 atliekantys statybininkai atsiprašo kaimynystėje gyvenančių bei dirbančių miestiečių už triukšmo sukeliamus nepatogumus.

Birželio 7 dieną statybų rangovo užsakymu nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos Klaipėdos skyrius atliko akustinio triukšmo matavimus KLASCO teritorijoje ir gyvenamojoje bei visuomenės paskirties aplinkoje. Matavimai atlikti 7 vietose ir tik 1 vietoje – pačioje įmonės teritorijoje, ties krantine Nr. 9, kur ir vyksta rekonstrukcijos darbai – triukšmingumas šiek tiek viršijo nustatytas normas.

Statybų rangovas yra sutelkęs visas pajėgas, kad darbai būtų atlikti kuo sparčiau, tačiau pagal numatytą darbų grafiką kalimo operacijos turėtų būti baigtos tik vasaros pabaigoje. Darbo dienomis kalimo darbai pradedami 7 val. ryte ir stabdomi vakare nuo 18.30 val. Poilsio ir švenčių dienomis minėti darbai vyksta nuo 9 val. iki 18.30 val.

Bet yra atsižvelgiama į individualias situacijas ir ieškoma kompromisų. Pavyzdžiui, kad nebūtų trukdoma mokiniams, kalimo darbai buvo sustabdyti valstybinio egzamino metu.

Krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 rekonstrukcija, kuri kainuos daugiau nei 24 mln. litų, yra tik dalis viso Klaipėdos uosto plėtros plano. Naujos uosto krantinės, kurių bendras ilgis yra 255 m bei uosto akvatorijos prie krantinių pagilinimas iki 14,5 m, kad būtų galima aptarnauti 13 m grimzlės laivus, leis sustiprinti Klaipėdos uosto pozicijas konkurencinėje kovoje su kaimyniniais uostais.

Bus pritraukta daugiau krovinių, transporto bei logistikos sektorių įmonėse bus išlaikytos darbo vietos, galbūt net sukurta naujų, darbuotojai turės darbo, o šalies biudžetas pasipildys papildomomis pajamomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius