Šį pirkinį norima įtraukti į investicinę programą ir jį pirkti 2012 metais.
Šiuo metu uostas turi 20-ies metų senumo gylių matavimo laivą „Rusnė”. Šis laivas matavimus atlieka netiksliai. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, atplaukus laivui, kurio grimzlė yra ties Klaipėdos uoste leistina riba ir pasiuntus tokį matavimų laivą, labai greitai taptų aišku, ar laivas galės sėkmingai prisišvartuoti.
„Pageidautina turėti galimybę operatyviai sužinoti esamą dugno situaciją centimetrų tikslumu, kokioje vietoje, koks yra gylis“, – sakė E.Gentvilas. Pasak jo, dabar švartuojant laivus neretai yra vadovaujamasi prieš mėnesį, o kartais ir prieš kelis mėnesius „Rusnės“ pamatuoto gylio duomenimis.
Klaipėdos uoste gylio kaita yra gana dažnas reiškinys. „Kol mes šnekame, gylis galėjo pakisti“, – šyptelėjo E.Gentvilas. Anot jo, labiausiai gyliai kinta siaučiant audroms, tuomet vanduo gali nuplauti sąnašas, esančias prie krantinių ir gylis iškart pasikeičia labai žymiai. Uosto infrastruktūros ir plėtros direktorius Vidas Karolis teigė, kad prasiautus uraganui „Anatolijus“, gylis sumažėjo net pusantro metro.